• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
9

آقا معلم، تیم سیرجان را در لیگ برتر نگه داشت

  • کد خبر : 11805
  • 10 شهریور 1399 - 11:52
آقا معلم، تیم سیرجان را در لیگ برتر نگه داشت

گل‌گهر سیرجان به عنوان قهرمان لیگ دسته اول وارد لیگ برتر شد. این تیم متمول که در طول دوران حضور خود در سطح دوم فوتبال ایران هیچ‌گاه درگیر بحران‌های مالی نبود و بازیکنانی مثل بهنام برزای، فرشاد بیابانی، مهدی زبیدی، مهرداد بایرامی، میلاد فراهانی، یوسف وکیا، سجاد آشوری، مهرداد عبدی، محمد زینالی، جفرسون داسیلوا، کوین […]

گل‌گهر سیرجان به عنوان قهرمان لیگ دسته اول وارد لیگ برتر شد. این تیم متمول که در طول دوران حضور خود در سطح دوم فوتبال ایران هیچ‌گاه درگیر بحران‌های مالی نبود و بازیکنانی مثل بهنام برزای، فرشاد بیابانی، مهدی زبیدی، مهرداد بایرامی، میلاد فراهانی، یوسف وکیا، سجاد آشوری، مهرداد عبدی، محمد زینالی، جفرسون داسیلوا، کوین جانسون، سیدعبدالله حسینی و محمدعلی فرامرزی در فصل نقل و انتقالات به این تیم پیوستند.

این همه نقل و انتقالات تیم سیرجانی نبود و آنها در نیم فصل دوم هم برای تقویت خود احمد زنده‌روح، رضا علیاری، سیداحمد موسوی، میلاد کمندانی و یونس شاکری را به خدمت گرفتند. گل‌گهر با وجود فراز و نشیب‌های زیادی که در لیگ نوزدهم داشت و حتی در خطر سقوط بود، در نهایت توانست لیگ را در رتبه دوازدهم به پایان برساند.

رفتن وینگو و ورود آقا معلم!

گل‌گهر لیگ را با وینگو بگوویچ آغاز کرد اما نتایج ضعیف این تیم باعث شد سرمربی کروات زودتر از آنچه پیش‌بینی می‌شد سیرجان را ترک کند. وینگو نتوانست نتایج خوبی با گل‌گهر بگیرد و از این تیم جدا شد. بعد از بگوویچ، مجید جلالی سرمربیگری این تیم را قبول کرد. گل‌گهر با مجید جلالی هم نتایج خوبی نگرفت و فراز و نشیب زیادی داشت. تعطیلات لیگ به دلیل شیوع کرونا بهترین فرصت برای جلالی بود تا تیمش را بازسازی کند اما بعد از شروع دوباره لیگ سیر نزولی این تیم آغاز شد و گل‌گهر نتایج ضعیفی گرفت و بحران‌ها آغاز شد.

استعفایی که قبول نشد

گل‌گهر در شروع دوباره لیگ نتایج ضعیفی گرفت. این تیم پس از شروع مجدد مسابقات لیگ برتر در سه بازی متوالی شکست خورد و حتی یک گل را هم به ثمر نرساند تا در جدول رده‌بندی به رده پانزدهم سقوط کند و در شرایط خطرناکی قرار بگیرد. همین اتفاق باعث شد جلالی از سمت خود استعفا کند اما هیات مدیره گل‌گهر این استعفا را قبول نکرد و جلالی باز هم به سرمربیگری گل‌گهر برگشت. بعد از بازگشت جلالی نتایج خوب گل‌گهر آغاز شد و این تیم توانست در هفته آخر با پیروزی مقابل ذوب‌آهن در لیگ برتر ماندگار شود. بازیکنانی مثل بهنام برزای و احمد زنده‌روح ستاره‌های گل‌گهر در هفته‌های آخر لیگ برای گل‌گهر درخشیدند و برای این تیم گل‌های حساسی به ثمر رساندند تا تیم متمول سیرجانی به لیگ دسته اول سقوط نکند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=11805

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.