• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
6
تلاش ۳ تیم برای ورود به لیگ برتر

آیا گل‌گهر فردا جشن صعود می‌گیرد؟

  • کد خبر : 3446
  • 02 اردیبهشت 1398 - 10:23
آیا گل‌گهر فردا جشن صعود می‌گیرد؟

دیدارهای هفته سی و سوم لیگ دسته اول فوتبال روز سه‌شنبه برگزار می‌شود و ۳ تیم گل‌گهرسیرجان، گل ریحان البرز و شاهین بوشهر برای رسیدن به لیگ برتر تلاش می‌کنند. در هفته ماقبل پایانی لیگ دسته اول فوتبال روز سه‌شنبه برگزار می‌شود. در این روز هیجان مسابقات به اوج خود می‌رسد و سه تیم گل‌گهرسیرجان، […]

دیدارهای هفته سی و سوم لیگ دسته اول فوتبال روز سه‌شنبه برگزار می‌شود و ۳ تیم گل‌گهرسیرجان، گل ریحان البرز و شاهین بوشهر برای رسیدن به لیگ برتر تلاش می‌کنند.

در هفته ماقبل پایانی لیگ دسته اول فوتبال روز سه‌شنبه برگزار می‌شود. در این روز هیجان مسابقات به اوج خود می‌رسد و سه تیم گل‌گهرسیرجان، شاهین شهرداری بوشهر و گل ریحان البرز در کورس صعود به لیگ برتر قرار دارند که از بین این سه تیم، دو تیم می‌توانند لیگ برتری شوند. گل‌گهر سیرجان درخانه میزبان تیم قعرنشین شهرداری ماهشهر است که برای بقا تلاش می‌کند. در این فصل فقط یک تیم به لیگ دسته دوم سقوط خواهد کرد که در حال حاضر این تیم شهرداری ماهشهر است اما این تیم در صورت پیروزی در این مسابقه شانس بقا خواهد داشت. از سویی دیگر شاگردان وینگو بگوویچ اگر مقابل شهرداری پیروز شوند ضمن اینکه جشن صعود می‌گیرند می‌توانند قهرمانی خود را هم در لیگ یک به مردم سیرجان تقدیم کنند.

شاهین شهرداری بوشهر هم میهمان تیم سرخپوشان پاکدشت است که مهدی پاشازاده هدایت آن را برعهده دارد. سرخپوشان در دو دیدار گذشته شکست خورد و ازکورس برای صعود بازماند بنابراین انگیزه زیادی برای این مسابقه ندارد هرچند این تیم در حال حاضر در رده پنجم جدول است اما شاهین شهرداری بوشهر با عبداله ویسی برای صعود می‌جنگند و حتی شانس قهرمانی هم دارند. باید دید در این مسابقه سرخپوشان می‌تواند سرنوشت تیم‌های صعود کننده را تغییر بدهد یا بوشهری‌ها هم مثل سیرجانی‌ها جشن لیگ برتری شدن می‌گیرند؟

آلومینیوم اراک تیم چهارم جدول هم به مصاف بادران تهران خواهد رفت اراکی‌ها تقریبا شانسی برای صعود ندارند مگر اینکه اتفاق عجیب و غریبی در نتایج دو هفته پایانی رقم بخورد. بادران رده هفتمی هم تقریبا برای دل خودش و ارایه بازی جوانمردانه بازی خواهد کرد.

فجرسپاسی شیراز و مس کرمان هم یک بازی راحت را برگزار می‌کنند و در این مسابقه نه دغدغه صعود و استرس سقوط وجود دارد و دو تیم می‌توانند به فکر ارایه فوتبالی زیبا وتماشاگر پسند باشند.

شهرداری تبریز هم که برای بقا می‌جنگند به مصاف تیم مدعی گل‌ریحان البرز خواهد رفت. شاگردان مجتبی حسینی برای صعود نهایت تلاش خود را می‌کنند و به همین دلیل شهرداری تبریز روز سختی را پیش رو خواهد داشت بخصوص اینکه این تیم با ۴۱ گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ را هم در اختیار دارد.

کارون اروند خرمشهر که در رده پانزدهم جدول است به مصاف تیم قشقایی شیراز می‌رود که در رده نهم جدول قرار گرفته است. در این بازی هم تیم خرمشهری برای سقوط نکردن تلاش می‌کند و بازی قطعا زیبایی را شاهد خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=3446
  • منبع : فارس

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.