• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3

اجباری شدن دستورالعمل پایگاه تغذیه سلامت در تمام مدارس استان کرمان

  • کد خبر : 7124
  • 08 مهر 1398 - 11:26
اجباری شدن دستورالعمل پایگاه تغذیه سلامت در تمام مدارس استان کرمان

معاون مالی سازمان دانش آموزی استان کرمان از اجباری شدن دستورالعمل پایگاه‌های تغذیه سلامت در کل استان خبر داد. عباس مسعودی معاون مالی سازمان دانش آموزی استان کرمان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: امسال برای سازمان دهی بوفه ها، مدارس سطح استان کرمان را اجبار به دریافت مجوز کردیم که دستورالعمل […]

معاون مالی سازمان دانش آموزی استان کرمان از اجباری شدن دستورالعمل پایگاه‌های تغذیه سلامت در کل استان خبر داد.

عباس مسعودی معاون مالی سازمان دانش آموزی استان کرمان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: امسال برای سازمان دهی بوفه ها، مدارس سطح استان کرمان را اجبار به دریافت مجوز کردیم که دستورالعمل پایگاه تغذیه سلامت را اجرا کنند.

او با اشاره به اینکه در این دستورالعمل موارد مجاز و غیر مجازفروش درآن تعیین شده است، افزود: دوستانی که مسئول پایگاه تغذیه سلامت هستند باید کارت بهداشت داشته و از طرف مدیر مدرسه انتخاب شده باشد.

مسعودی در رابطه با ساماندهی توضیع کنندگان اقلام مورد نیاز پایگاه ها، گفت: برای ان‌ها پایگاه تغذیه سالم معین برای کل سطح استان تعریف کردیم که کار آن رصد اقلام توضیعی برای مدارس است.

معاون مالی سازمان دانش آموزی استان بیان کرد: یکی از کار‌های این سازمان، نظارت و بازرسی بر پایگاه‌های سالم و تسهیل در روند این پروسه است.

او گفت: کمیته‌هایی متشکل از بازرسی وبهداشت وسازمان دانش آموزی هرناحیه در سطح شهرو شهرستان‌ها موظف به بازرسی به این پایگاه‌ها و ارائه گزارش کار ماهیانه به سازمان مرکزهستند.

مسعودی با اشاره به اینکه توجه ما بیشتر بر مدارس دولتی است، افزود: مدارس غیردولتی هم شامل این بخشنامه هستند، ولی به صورت اختیاری که به مرور به صورت اجباری خواهد شد.

معاون مالی سازمان دانش آموزی استان در خصوص فروش خوراکی‌های غیر مجاز تصریح کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف با مدیرمدارس حتی مدارس غیردولتی برخورد خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=7124
  • منبع : باشگاه خبرنگاران

برچسب ها

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.