• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
جباری:

از آبان ماه روی نیمکت گل گهر می‌نشینم

  • کد خبر : 7241
  • 13 مهر 1398 - 11:06
از آبان ماه روی نیمکت گل گهر می‌نشینم

مربی تیم گل گهرسیرجان گفت: ضمن ثبت نام در کلاس‌های مربیگری درجه B از ماه آینده روی نیمکت تیمم می‌نشینم. مجتبی جباری مربی تیم گل گهر سیرجان در خصوص شکست تیمش مقابل استقلال بیان کرد: تیم ما فعلا در لیگ برتر سرحال نیست ولی در شان استقلالی‌ها نیست که روی هر ضربه ۵۰-۵۰ اعتراض کنند. […]

مربی تیم گل گهرسیرجان گفت: ضمن ثبت نام در کلاس‌های مربیگری درجه B از ماه آینده روی نیمکت تیمم می‌نشینم.

مجتبی جباری مربی تیم گل گهر سیرجان در خصوص شکست تیمش مقابل استقلال بیان کرد: تیم ما فعلا در لیگ برتر سرحال نیست ولی در شان استقلالی‌ها نیست که روی هر ضربه ۵۰-۵۰ اعتراض کنند.

وی افزود: ما تلاش خود را می‌کنیم تا گل گهر را به بالای جدول برسانیم اما همه چیز به دستورات سرمربی بر می گردد به هر حال هدف ما حفظ این تیم در لیگ برتر است.

از آبان ماه روی نیمکت گل گهر می نشینم
جباری در خصوص زمان حضورش روی نیمکت گل گهر واکنش نشان داد و بیان کرد: آخر همین ماه کلاس مربیگری درجه B تشکیل می شود و ضمن ثبت نام در این کلاس ها می توانم روی نیمکت گل‌گهر بشینم.

مربی گل گهر همچنین بیان کرد: تیمهایی با شرایط گل گهرنیاز به کار بسیار دارد.باید دید در ادامه چه پیش خواهد آمد. اقتصاد فوتبال ما خیلی مریض است. وقتی تماشاگران تیمی را از دیدن بازی محروم می کنند در آمد باشگاه را از بلیت فروشی محروم می کنیم. به نظر من اصلاً راه خوبی نیست. همینطوری بازی های لیگ جذاب دنبال نمی شود. بدون تماشاگر بودن رقابت‌ها هم دردی را درمان نمی کند وقتی ساعت بازی‌ها را با فوتبال دنیا مقایسه می کنم می بینم همه دنیا به چه سمتی حرکت می‌کنند و ما در خلاف جهت آن حرکت می کنیم!

حق گل گهر حضور در لیگ دسته اول کشور نیست
جباری در ادامه عنوان کرد: گل گهر از لحاظ ساختاری و باشگاه شرایط خوبی دارد و همچنین انسجام خوبی در مدیریت این باشگاه دیده می شود. امیدواریم در لیگ برتر بماند و تمام هدف ما بر این است چون که حیف است با این زیرساخت‌ها و امکانات تیم ما بخواهد در دسته اول کشور فعالیت کند.

بیشتر بخوانید: ابراهیمی: جایگاه تیم‌های استقلال و گل گهر در جدول به حساسیت این دیدار اضافه کرده است

سطح داوری ها مانند سطح لیگ است
او همچنین در مورد سطح داوری های لیگ برتر بیان کرد: من هم مانند بقیه حاضران در استادیوم صحنه آهسته را ندیدم و به صورت زنده این دیدار را رصد کردم در کل سطح داوری ها مانند سطح لیگ است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=7241

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.