• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
12

افتتاح ۶ پروژه در بخش زیدآباد شهرستان سیرجان

  • کد خبر : 11739
  • 04 شهریور 1399 - 9:32
افتتاح ۶ پروژه در بخش زیدآباد شهرستان سیرجان

در دومین روز از گرامیداشت هفته دولت ۶ پروژه عمرانی، خدماتی و رفاهی در بخش زیدآباد با حضور سرپرست فرمانداری سیرجان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. سهراب بهاالدینی، سرپرست فرمانداری سیرجان در حاشیه افتتاح از پروژه‌های بخش زیدآباد گفت: ۴۸ طرح عمرانی و فرهنگی با اعتبار یکصد میلیارد تومان در زمینه‌های مختلف طی هفته […]

در دومین روز از گرامیداشت هفته دولت ۶ پروژه عمرانی، خدماتی و رفاهی در بخش زیدآباد با حضور سرپرست فرمانداری سیرجان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

سهراب بهاالدینی، سرپرست فرمانداری سیرجان در حاشیه افتتاح از پروژه‌های بخش زیدآباد گفت: ۴۸ طرح عمرانی و فرهنگی با اعتبار یکصد میلیارد تومان در زمینه‌های مختلف طی هفته دولت در  شهرستان سیرجان به بهره برداری می‌رسد.

سرپرست فرمانداری سیرجان با بیان اینکه شش پروژه در بخش زیدآباد افتتاح شد، گفت: در دومین روز از هفته دولت در بخش زیدآباد شش پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲۰میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

او ادامه داد: این پروژه‌ها شامل افتتاح پروژه آسفالت معابر شهرک امام رضا (ع) محمودآباد (ع) با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال، بهره برداری از ۶۵ هزار مربع آسفالت معابر روستای نصرت آباد بخش زیدآباد با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال، بهره برداری از پروژه راه‌های روستایی محور موتور پمپ نجمی‌ها به طول ۷ کیلومتر و با اعتباری ۲۵۰ میلیارد ریال است.

بهاالدینی ادامه داد: افتتاح پارک انقلاب زیدآباد به مساحت ۹۰۰ متر مربع و با صرف اعتبار ۳ میلیارد ریال از محل شهرداری، تامین برق شهرک امام جواد محمود آباد سادات، با احداث۱۰۰۰متر شبکه و دو دستگاه ترانسفور ماتور مجموعا به اعتبار ۵هزار میلیون ریال، بهره برداری از عملیات زیرسازی طرح چمن مصنوعی زمین فوتبال روستای محمدیه با صرف ۲/۵ میلیارد ریال اعتبار پروژه های افتتاح شده در بخش زید آباد است .

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=11739

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.