• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
8
جهانجاتی:

الگو برداری از فوتبال آقایان برای ادامه لیگ بانوان صیح نیست

  • کد خبر : 10963
  • 01 اردیبهشت 1399 - 20:26
الگو برداری از فوتبال آقایان برای ادامه لیگ بانوان صیح نیست

سرمربی شهرداری سیرجان: تعطیلی رقابت های لیگ برتر بانوان بهترین تصمیم خواهد بود چون ساختار لیگ بانوان با آقایان تفاوت های زیادی دارد. مریم جهانجاتی سرمربی تیم فوتبال شهرداری سیرجان در خصوص ادامه رقابت های لیگ برتر در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت گفت: در این بحران اقتصادی کشور الگو برداری از فوتبال اقایان برای […]

سرمربی شهرداری سیرجان: تعطیلی رقابت های لیگ برتر بانوان بهترین تصمیم خواهد بود چون ساختار لیگ بانوان با آقایان تفاوت های زیادی دارد.

مریم جهانجاتی سرمربی تیم فوتبال شهرداری سیرجان در خصوص ادامه رقابت های لیگ برتر در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت گفت: در این بحران اقتصادی کشور الگو برداری از فوتبال اقایان برای ادامه لیگ برتر بانوان کار صحیحی نمی باشد.
وی در ادامه افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ایجاد چالش بزرگ ادامه مسابقات فوتبال در سرتا سر دنیا بر حسب تصمیم کمیته پیشگیری و کنترل کرونا در خصوص صیانت از حفظ سلامت بازیکنان و کادر فنی تیم ها بمنظور ادامه فرایند پیشگیری از بروز انتقال این ویروس صورت گرفته است.
جهانجاتی با تأکید بر تصمیم هر چی سریعتر سازمان لیگ در این خصوص اظهار داشت: امید‌وارم با توجه به فاصله گرفتن بازیکنان از شرایط آرمانی و نبود فاصله زمانی تا آغاز لیگ جدید سازمان دستورات لازم در خصوص اعلام خاتمه یافتن لیگ با نتایج موجود را هر چه سریعتر ابلاغ نماید.
مریم جهانجاتی با تفاوت خواندن اساس باشگاهداری در فوتبال بانوان و آقایان بیان داشت: با توجه به شرایط فنی ،ساختار باشگاهی ،اقتصادی ، اجتماعی و رسانه ای در فوتبال بانوان تفاوت های بسیاری با  آقایان وجود دارد که تعطیلی لیگ بهترین تصمیم ممکن می باشد تا فرصت مناسب برای آماده سازی لیگ بعد برای باشگاها از دست نرود.
سرمربی شهرداری سیرجان با تأکید بر اینکه در طول تعطیلات لیگ بخاطر شیوع ویروس نظارت ویژه ای برحفظ آمادگی بازیکنان داشتیم به خبرنگار دی اسپورت گفت: تمرینات را فقط در راستای حفظ آمادگی عمومی توانستیم پیش ببریم نه بیشتر چون تمرین انفرادی در راستای برنامه های تیمی کمکی نخواهد کرد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=10963

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.