• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
7
سرمربی گل‌گهر:

امیدوارتر از گذشته هستیم/ وضعیت تیم گل گهر بهتر شده است

  • کد خبر : 11407
  • 12 مرداد 1399 - 12:06
امیدوارتر از گذشته هستیم/ وضعیت تیم گل گهر بهتر شده است

سرمربی گل گهر با اشاره به اینکه به مراتب امیدوارتر از گذشته هستیم، گفت: وضعیت تیم ما نسبت به قبل بهتر شده است. مجید جلالی شنبه شب بعد از بازی تیمش با فولاد خوزستان اظهار کرد: بازی خیلی سنگین، فشرده و قفلی بود، شما دیدید که کوچک‌ترین موقعیتی حریف و ما نتوانستیم ایجاد کنیم. وی […]

سرمربی گل گهر با اشاره به اینکه به مراتب امیدوارتر از گذشته هستیم، گفت: وضعیت تیم ما نسبت به قبل بهتر شده است.

مجید جلالی شنبه شب بعد از بازی تیمش با فولاد خوزستان اظهار کرد: بازی خیلی سنگین، فشرده و قفلی بود، شما دیدید که کوچک‌ترین موقعیتی حریف و ما نتوانستیم ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: بازی بیشتر فیزیکی و درگیرانه بود به خاطر خصوصیت ویژه‌ای که امسال فولاد دارد، ما هم سعی کردیم به همین شکل بازی کنیم. به هر حال ما خیلی نیاز داشتیم بازی را ببریم در هر صورت بازی سنگینی بود، یک امتیاز گرفتیم و می‌توانیم برای آینده امیدوار باشیم.

جلالی در پاسخ به سوال عدم نتیجه‌گیری گل‌گهر در شرایط میزبانی در طول فصل، حتی بعد از کرونا را چگونه ارزیابی می‌کنید، بیان کرد: ما در دور برگشت در ۱۲ بازی اخیر ۱۹ امتیاز گرفتیم، پس ما در ۱۲ بازی نتیجه بدی نگرفتیم، حالا اگر بخواهید جمع بندی کنیم در مجموع پنج برد داریم که سه برد را در سیرجان به دست آوردیم.

وی ادامه داد: در دو بازی آخری که میزبان بودیم، مقابل شهرخودرو نباید می‌باختیم در صورتی که بازی برتری انجام دادیم و حتی موقعیت‌های خوبی داشتیم، ولی دقیقه ۹۰ گل دریافت کردیم.

جلالی در مورد نتیجه بازی و یک امتیاز که به دست آوردند گفت: ما به سه امتیاز نیاز داشتیم و برنامه ریزی کارمان برای سه امتیاز بود. با حریف قدری بازی داشتیم، در هر صورت یک امتیاز هم ما را تو جدول امیدوار نگه می‌دارد.

سرمربی آبی‌پوشان سیرجانی در مورد داوری این دیدار اظهار کرد: به نظرم داوری مشکل نداشت، روی صحنه‌ای هم که برای ما کرنر گرفته نشد، فکر می‌کنم کمک داور یک لحظه تمرکز نداشت که منجر به آن اشتباه شد.

وی در پایان افزود: به مراتب امیدوارتر از گذشته هستیم، در سه بازی اخیر هفت امتیاز گرفتیم. بنابر این ما حق داریم امیدوار باشیم وضعیت تیم بهتر شده است. اگر در سه بازی مقابل سپاهان، شهرخودرو و پیکان، قبل از این سه بازی آخر می‌توانستیم نتیجه بگیریم الان آسوده خیال بودیم، ولی در هر صورت فوتبال است و با پستی و بلندی‌های آن باید کنار بیاییم.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=11407

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.