• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5
رییس انستیتو پاستور:

انجام روزانه ١٢٠٠ تست کرونا در انستیتو پاستور انجام می شود

  • کد خبر : 10433
  • 11 اسفند 1398 - 10:06
انجام روزانه ١٢٠٠ تست کرونا در انستیتو پاستور انجام می شود

رییس انستیتو پاستور ایران گفت: تمام نمونه های کرونای پذیرش شده در انستیتو پاستور ایران صفر شد و در حال حاضر هیچ نمونه ی در نوبت انجام، در این مرکز وجود ندارد. به گزارش ایلنا، علیرضا بیگلری، رییس انستیتو پاستور ایران ضمن اعلام این خبر گفت: تمام نمونه های کرونای پذیرش شده هفته قبل در […]

رییس انستیتو پاستور ایران گفت: تمام نمونه های کرونای پذیرش شده در انستیتو پاستور ایران صفر شد و در حال حاضر هیچ نمونه ی در نوبت انجام، در این مرکز وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، علیرضا بیگلری، رییس انستیتو پاستور ایران ضمن اعلام این خبر گفت: تمام نمونه های کرونای پذیرش شده هفته قبل در انستیتو پاستور ایران در شب گذشته و در واقع، دو روز زودتر از زمان قول داده شده انجام شد.

بیگلری همچنین گفت: در طی هفته گذشته، علاوه بر راه اندازی بیش از بیست آزمایشگاه تشخیصی کرونا در سراسر کشور، ظرفیت انجام تست در انستیتو پاستور بیش از ده برابر افزایش یافت و اکنون توانائی انجام روزانه ١٢٠٠ تست در پاستور وجود دارد.

بیگلری با بیان این که همزمان کار آموزش و پایش آزمایشگاههای راه اندازی شده هم در جریان است، گفت: با این اقدام، در حال حاضر در تمام کشور از مشهد تا اهواز و از تبریز تا تهران و زاهدان، با یک سبک و یک پروتکل واحد کار می کنند و نماینده سازمان جهانی بهداشت از این اقدام به عنوان کار عالی (Best practice) نام می برد.

رییس انستیتو پاستور ایران در ادامه از رهنمودها و حمایتهای وزیر بهداشت و معاونین این وزارتخانه و نیز همکاری صمیمانه مدیران ارشد وزارتخانه و مساعی شبانه روزی روسای دانشگاههای علوم پزشکی کشور قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=10433

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.