• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
13
پس از ۱۱ سال غیبت

بازگشت «سوفیا لورن» به سینما در ۸۶ سالگی

  • کد خبر : 12059
  • 05 مهر 1399 - 12:17
بازگشت «سوفیا لورن» به سینما در ۸۶ سالگی
«سوفیا لورن» بازیگر سرشناس ایتالیایی پس از ۱۱ سال غیبت، در سن ۸۶ سالگی با بازی در یک فیلم درام به سینما بازمی‌گردد. به گزارش ایرنا از تارنمای روزنامه گاردین، سوفیا لورن هنرپیشه ایتالیایی با بازی در درام زندگی پیش‌رو (The Life Ahead) به کارگردانی پسرش، ادواردو پونتی، پس از ۱۱ سال به دنیای سینما بازمی‌گردد.

«سوفیا لورن» بازیگر سرشناس ایتالیایی پس از ۱۱ سال غیبت، در سن ۸۶ سالگی با بازی در یک فیلم درام به سینما بازمی‌گردد.

به گزارش ایرنا از تارنمای روزنامه گاردین، سوفیا لورن هنرپیشه ایتالیایی با بازی در درام زندگی پیش‌رو (The Life Ahead) به کارگردانی پسرش، ادواردو پونتی، پس از ۱۱ سال به دنیای سینما بازمی‌گردد. لورن آخرین بار در سال ۲۰۱۰ با بازی در سریال تلویزیونی خانه من پر از آینه است جلوی دوربین ظاهر شده بود.

زندگی پیش‌رو پس از فیلمی که در سال ۱۹۷۷ با بازی سیمون سینیوره فرانسوی اکران شد، دومین فیلمی است که با اقتباس از رمانی به همین نام نوشته رومن گاری ساخته می‌شود. این فیلم درام اکتبر امسال (مهر ۹۹) برای اولین بار در رُم نمایش داده می‌شود و به فاصله یک ماه در تاریخ ۱۳ نوامبر (۲۳ آبان ۹۹) در شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.

سوفیا لورن اولین جایزه اسکار خود را در سال ۱۹۶۱ و برای فیلم دو زن دریافت کرد. در سال ۱۹۹۱ نیز به پاس کارنامه کاری سرشار از نقش‌آفرینی‌های به یادماندنی یک اسکار افتخاری به وی اعطا شد.

این بازیگر ۸۶ ساله پیش از این تاکنون دوبار تجربه همکاری با پسرش را داشته است که آخرین مورد آنها فیلم در میان غریبه‌ها (Between Strangers) محصول سال ۲۰۰۲ بود.

ادواردو پونتی کارگردان، نویسنده، بازیگر و تهیه‌کننده ۴۶ ساله دومین فرزند سوفیا لورن و کارلو پونتی فیلمساز است. وی درباره همکاری سینمایی جدید با مادرش می‌گوید این فیلم فرصتی را در اختیار لورن می‌گذارد که مهارت‌های دیده‌نشده خود در بازیگری را به نمایش بگذارد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=12059

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.