• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6
شوک آقا معلم جواب نداد؛

بازگشت سپاهان به صدر در سیرجان

  • کد خبر : 7849
  • 29 مهر 1398 - 18:31
بازگشت سپاهان به صدر در سیرجان

تیم فوتبال سپاهان اصفهان با شکست ۲ بر صفر میزبان خود گل گهر سیرجان به صدر جدول برگشت. از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه امام علی سیرجان تیم‌های گل‌گهر این شهر و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان امیر قلعه‌نویی موفق شدند با […]

تیم فوتبال سپاهان اصفهان با شکست ۲ بر صفر میزبان خود گل گهر سیرجان به صدر جدول برگشت.

از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه امام علی سیرجان تیم‌های گل‌گهر این شهر و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان امیر قلعه‌نویی موفق شدند با ۲ گل به برتری برسند و با ۱۷ امتیاز بعد از یک ساعت دوباره به صدر جدول برگردند.

گل اول این دیدار در دقیقه ۲۸ توسط سجاد شهباززاده روی پاس محمد محبی زده شد. مهاجم سابق استقلال پاس رو به عقب محبی را با یک شوت تک ضرب به تور دروازه میلاد فراهانی چسباند. علی قربانی نیز در دقیقه ۹۲ روی پاس دوباره محمد محبی موفق شد تیر خلاص را به پیکره حریف وارد کند و تیمش را به پنجمین برد فصل برساند. بدین ترتیب سپاهان با ۱۰ گل زده و بدون گل خورده، با ۲ گل بیشتر نسبت به تراکتور در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

گل‌گهر سیرجان نیز در اولین هفته‌ای که مجید جلالی را روی نیمکت داشت با یک شکست تلخ کارش را شروع کرد. گل‌گهر حالا با تجربه چهارمین باخت پیاپی خود در لیگ برتر سه امتیازی باقی ماند و موقتا در رده پانزدهم جای گرفت. این تیم تازه لیگ برتری شده همچنان در حسرت پیروزی در این مسابقات باقی ماند.

مهدی کیانی و محمد محبی برای سپاهان و مهرداد عبدی از تیم میزبان اخطاری‌های بازی امشب بودند. محسن طرحانی هم از تیم گل‌گهر در دقیقه ۹۳ از زمین مسابقه اخراج شد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=7849

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.