• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
11

تفتیان: وقتی حدادی کرونا بگیرد یعنی این ویروس خطرناک است

  • کد خبر : 10859
  • 28 فروردین 1399 - 0:20
تفتیان: وقتی حدادی کرونا بگیرد یعنی این ویروس خطرناک است

 حسن تفتیان سریع ترین مرد ایران در پیامی برای احسان حدادی و خانواده اش آرزوی سلامتی کرد. او در واکنش به ابتلا و بهبود حدادی نایب قهرمان المپیک لندن در رشته پرتاب دیسک به ویروس کرونا به آخرین خبر می گوید: «در ابتدا بگویم که از شنیدن خبر ابتلای احسان حدادی به کرونا خیلی ناراحت […]

 حسن تفتیان سریع ترین مرد ایران در پیامی برای احسان حدادی و خانواده اش آرزوی سلامتی کرد. او در واکنش به ابتلا و بهبود حدادی نایب قهرمان المپیک لندن در رشته پرتاب دیسک به ویروس کرونا به آخرین خبر می گوید: «در ابتدا بگویم که از شنیدن خبر ابتلای احسان حدادی به کرونا خیلی ناراحت شدم و واقعا شوک بزرگی برای همه بود. اما در حال حاضر از این که او توانست این بیماری را شکست دهد بسیار خوشحالم.
برای احسان و خانواده محترمش آرزوی سلامتی می کنم. بخصوص پدر محترمش. از این که حالا هم احسان و هم پدرش بهبود پیدا کرده اند بسیار خوشحالم. این را هم بگویم که باید همگی مراقب این ویروس باشیم. وقتی احسان حدادی به عنوان قهرمان جهان و نایب قهرمان المپیک دچار این بیماری شد پس می توان گفت این ویروس ورزشکار و غیرورزشکار، جوان و پیر نمی شناسد و بسیار خطرناکی است. باید خیلی مواظب باشیم و مسائل بهداشتی را کاملا رعایت کنیم. باید دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم این روزها را پشت سر بگذاریم و زودتر به روزهای خوب و عادی برگردیم.
مطمئنا همه ما دلمان برای کارهایی که قبلا می کردیم و روزهای خوش گذشته تنگ شده.» او می گوید: «موضوعی که در این بحران پیش آمد این است که قدر داشته هایمان را بیشتر می دانیم. قبلا یکسری از کارها برایمان پیش پا افتاده و کم اهمیت شده بود اما الان می بینیم که نه، واقعا انجام همان کارها هم لذت بخش بوده. پس خوب است که قدر داشته هایمان را بدانیم و شکرگزار خدا باشیم.» تفتیان در پاسخ به این که اگر شرایط عادی شود اولین کاری که دوست دارد انجام دهد چیست هم می گوید: «دوست دارم مسابقه بدهم. دلم برای مسابقه دادن تنگ شده است(می خندد.)
البته من تقریبا تا اواسط بهمن ماه مسابقه می دادم. چون ویروس کرونا کمی دیرتر از ایران در فرانسه شیوع پیدا کرد و قرنطینه هم دیرتر شروع شد. در آن زمان هم من در فرانسه تمرین می کردم. به همین خاطر مسابقاتم ادامه داشت و در تورهای جهانی و داخل سالن شرکت کردم. اما در حال حاضر این مسئله نگران کننده است که نمی دانم تا چه زمان نمی توانیم به صورت حرفه ای تمرین کنیم یا در مسابقات شرکت کنیم. این درحالی است که قرار بود از اواسط اردیبهشت ماه در مسابقات دایموند لیگ و ورد چلنج شرکت کنیم و بعد هم المپیک. در واقع الان می توانست اوج کار ما باشد که به خاطر کرونا فعلا خانه نشین شده ایم. اما دوست دارم خیلی سریع شرایط نرمال شود و من هم بتوانم در یک مسابقه خوب شرکت کنم و یک نتیجه خوب بیاورم.»

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=10859
  • منبع : آخرین خبر

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.