• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
10

توزیع محلول‌های ضدعفونی کننده بین داروخانه‌های کرمان

  • کد خبر : 10427
  • 11 اسفند 1398 - 9:44
توزیع محلول‌های ضدعفونی کننده بین داروخانه‌های کرمان

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمان اعلام کرد: از امروز الکل بین داروخانه‌های سطح شهر کرمان توزیع خواهد شد تا داروخانه‌ها بتوانند محلول ضد عفونی کننده بسازند و در اختیار مردم قرار دهند. علی اسدی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص کمبود محلول های ضد عفونی کننده در استان کرمان گفت: هم‌اکنون در […]

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمان اعلام کرد: از امروز الکل بین داروخانه‌های سطح شهر کرمان توزیع خواهد شد تا داروخانه‌ها بتوانند محلول ضد عفونی کننده بسازند و در اختیار مردم قرار دهند.

علی اسدی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص کمبود محلول های ضد عفونی کننده در استان کرمان گفت: هم‌اکنون در حال توزیع محلول های ضد عفونی کننده در داروخانه‌های سطح شهر کرمان هستیم.

وی در خصوص برخی اظهارات مطرح شده از سوی برخی توزیع کنندگان مایع ضد عفونی کننده و ماسک در کرمان مبنی براینکه چون کرمان وضعیتش به لحاظ شیوع کرونا سفید است، استان کرمان این اقلام بهداشتی را به استان‌های دیگر ارسال کرده است، عنوان کرد: این موضوع را کاملا تکذیب می‌کنیم هرچند وضعیت استان کرمان سفید است اما مشخص نیست که فردا چه اتفاقی رخ خواهد داد و حتی ما درحال واردات این اقلام را از سایر استان‌های کشور هستیم به‌طور مثال در روزهای گذشته محلول ضد عفونی‌کننده دست از مشهد وارد کرمان شده است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمان اعلام کرد: الکل بین داروخانه‌های سطح شهر کرمان توزیع خواهد شد تا داروخانه‌ها بتوانند محلول ضد عفونی کننده بسازند و در اختیار مردم قرار دهند.

وی با اشاره به نگرانی بی‌مورد مردم در خصوص ماسک بیان کرد: استفاده از ماسک برای مردم سطح شهر الزامی نیست و تنها بیماران، مراقبین از بیماران و کادرهای درمان که با بیماران کرونایی ارتباط دارند، نیازمند استفاده از ماسک هستند.

اسدی‌پور با تاکید برآنکه در استان کرمان هیچ کمبود دارویی وجود ندارد، توصیه کرد: بهترین راه پیشگیری از بیماری کرونا، رعایت بهداشت فردی و عمومی است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=10427
  • منبع : ایسنا

برچسب ها

ثبت دیدگاه

  1. داروخانه نجات چهار راه کاظمی با اینکه ۳ بار مراجعه کردیک میگن ندارن میشه بگین چطور توزیع کردین

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.