• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7
روسیه:

تولید واکسن کرونا با قیمت مناسب از ماه نوامبر آغاز می‌شود

  • کد خبر : 11489
  • 24 مرداد 1399 - 4:15
تولید واکسن کرونا با قیمت مناسب از ماه نوامبر آغاز می‌شود
رئیس صندوق سرمایه‌گذاری روسیه با سیاسی دانستن مواضع برخی کشورها در خصوص واکسن کرونای تولید روسیه گفت که این واکسن قیمت مناسب در اختیار کشورها قرار خواهد گرفت. «کریل دیمیتریف» رئیس صندوق سرمایه‌گذاری روسیه گفت که این کشور به زودی اطلاعات بیشتری در خصوص واکسن کرونا منتشر خواهد کرد.

 رئیس صندوق سرمایه‌گذاری روسیه با سیاسی دانستن مواضع برخی کشورها در خصوص واکسن کرونای تولید روسیه گفت که این واکسن قیمت مناسب در اختیار کشورها قرار خواهد گرفت.
 
«کریل دیمیتریف» رئیس صندوق سرمایه‌گذاری روسیه گفت که این کشور به زودی اطلاعات بیشتری در خصوص واکسن کرونا منتشر خواهد کرد.
او به شبکه العربیه گفت که وزارت بهداشت روسیه کارایی و بی خطر بودن واکسن کرونا را تأیید کرده است و آزمایشات انجام شده روی حیوانات نیز به طور ۱۰۰ درصد موفقیت آمیز بود.
این مقام روسی در ادامه گفت که خود او و خانواده‌اش نیز این واکسن را تزریق کرده‌اند و هر فردی که این واکسن را دریافت کند برای یک دوره زمانی به بیماری کووید-۱۹ مبتلا نخواهد شد. او سخنی در خصوص مدت این دوره نگفت.
«کریل دیمیتریف» سپس گفت که قیمت این واکسن مناسب خواهد بود و تولید آن از ماه نوامبر (سه ماه و نیم دیگر) آغاز می‌شود. 
او سپس به واکنش و تشکیک برخی کشورها و رسانه‌ها به این واکسن واکنش نشان داد و گفت که این حملات با اهداف سیاسی صورت می‌پذیرد.
سه‌شنبه گذشته «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه گفت کشورش به عنوان نخستین کشور دنیا مجوزهای قانونی برای استفاده از واکسن کووید-۱۹ را صادر کرده است.
پوتین ضمن اعلام این خبر گفت که دختر او نیز این واکسن را تزریق کرده است. این واکسن که توسط مرکز تحقیقات ملی اپیدمولوژی و میکروبیولوژی «گامالیا» ساخته شده، به تأیید وزارت بهداشت روسیه رسیده است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=11489

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.