• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9
طی هفت ماه نخست سال جاری رقم خورد؛

تولید ۱۶٫۳ میلیون تن محصول در گل‌گهر

  • کد خبر : 12126
  • 20 آبان 1399 - 20:33
تولید ۱۶٫۳ میلیون تن محصول در گل‌گهر

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر توانست طی هفت ماه نخست سال ۱۳۹۹ ضمن عبور از تولید ۱۶ میلیون تن محصول، ۱۲ هزار و ۲۲۶ میلیارد تومان درآمد کسب کرد که نسبت به مدت مشابه سال پیش، ۶۴ درصد رشد درآمد مشاهده می‌شود. پس از سال‌ها انتظار، آب خلیج فارس به سیرجان رسید و شرکت معدنی […]

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر توانست طی هفت ماه نخست سال ۱۳۹۹ ضمن عبور از تولید ۱۶ میلیون تن محصول، ۱۲ هزار و ۲۲۶ میلیارد تومان درآمد کسب کرد که نسبت به مدت مشابه سال پیش، ۶۴ درصد رشد درآمد مشاهده می‌شود.

پس از سال‌ها انتظار، آب خلیج فارس به سیرجان رسید و شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر از این به بعد می‌تواند در جهت بهبود فرایندهای تولید و ارتقای کیفیت محصولات از این آب بهره کافی را ببرد.

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در هفت ماه نخست سال جاری توانسته ۹ میلیون و ۱۳ هزار و ۱۴۱ تن کنسانتره تولید کند که نسبت به مدت مشابه سال قبل یک درصد رشد داشته است. گل‌گهر در سال گذشته طی همین مدت توانسته بود هشت میلیون و ۹۰۰ هزار و ۸۴۷ تن کنسانتره تولید کند.

در شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر طی هفت ماه نخست سال ۱۳۹۹ هفت میلیون و ۳۱۶ هزار و ۸۱۲ تن گندله تولید شد که نسبت به همین مدت در سال ۱۳۹۸، حدود ۴ درصد افزایش رخ داده است. این شرکت در هفت ماه ابتدایی سال قبل، هفت میلیون و ۱۲ هزار و ۷۱۹ تن گندله تولید کرده بود.

گل‌گهر طی هفت ماه نخست سال ۱۳۹۹ موفق شد ۶۴ هزار و ۷۶۰ تن گندله ریزدانه تولید کند که نسبت به همین مدت در سال ۱۳۹۸، حدود ۱۵ درصد افت مشاهده می‌شود. گل‌گهر در هفت ماه ابتدایی سال قبل، ۷۶ هزار و ۷۶۴ تن گندله ریزدانه تولید کرده بود.

مجموع تولید گل‌گهر در هفت ماه نخست امسال به ۱۶ میلیون و ۳۹۴ هزار و ۷۱۳ تن رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در هفت ماه نخست سال ۱۳۹۸ توانسته بود ۱۵ میلیون و ۹۹۰ هزار و ۳۳۰ تن محصول تولید کند.

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر توانسته در هفت ماه نخست سال جاری یک میلیون و ۱۹۶ هزار و ۶۳۳ کنسانتره در بازار داخلی به فروش برساند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۸ درصد رشد داشته است. گل‌گهر در سال گذشته طی همین مدت توانسته بود ۷۱۰ هزار و ۲۷۳ تن کنسانتره در بازار داخلی بفروشد.

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر طی هفت ماه نخست سال ۱۳۹۹، هفت میلیون و ۴۲۶ هزار و ۴۵۷ تن گندله در بازار داخلی فروخته شد که نسبت به همین مدت در سال ۱۳۹۸، حدود ۱۰ درصد افزایش مشاهده می‌شود. گل‌گهر در هفت ماه ابتدایی سال قبل، ۶ میلیون و ۷۰۲ هزار و ۵۶۴ تن گندله در بازار داخلی فروخته بود.

گل‌گهر موفق شد طی هفت ماه نخست سال جاری، ۵۹ هزار و ۹۶۳ تن گندله ریزدانه بفروشد که نسبت به همین مدت در سال ۱۳۹۸، حدود ۲۱۷۳ درصد رشد به ثبت رسیده است. این شرکت در هفت ماه ابتدایی سال قبل دو هزار و ۶۳۸ تن گندله فروخته بود.

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در هفت ماه نخست سال جاری توانست ۱۳۸ هزار و ۱۳۷ تن کنسانتره در بازارهای صادراتی به فروش برساند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۷ درصد افت داشته است. گل‌گهر در سال گذشته طی همین مدت توانسته بود ۶۰۵ هزار و ۸۷۲ تن کنسانتره در بازارهای صادراتی بفروشد. این شرکت در سال گذشته ۲۱۴ هزار و ۱۹۵ تن گندله و در مجموع ۸۲۰ هزار ۶۷ تن محصول طی هفت ماه منتهی به مهر صادر کرده بود.

مجموع فروش داخلی و صادراتی گل‌گهر در هفت ماه نخست امسال به هشت میلیون و ۸۲۱ هزار و ۱۹۰ تن رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در هفت ماه نخست سال ۱۳۹۸ توانسته بود هشت میلیون و ۲۳۵ هزار و ۵۴۲ تن محصول بفروشد.

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر توانست در هفت ماه نخست سال جاری از محل فروش کنسانتره در بازار داخلی ۱۲ هزار و ۱۰۱ میلیارد و ۷۶۳ میلیون ریال درآمد کسب کند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷۱ درصد رشد مشاهده می‌شود. گل‌گهر در سال گذشته طی همین مدت توانسته بود با فروش کنسانتره چهار هزار و ۴۵۹ میلیارد و ۶۳۷ میلیون ریال درآمد داشته باشد.

در شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر طی هفت ماه نخست سال ۱۳۹۹، از فروش گندله ۱۰۷ هزار و ۸۵ میلیارد و ۳۱۵ میلیون ریال درآمد حاصل شد که نسبت به همین مدت در سال ۱۳۹۸، حدود ۷۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد. این شرکت در هفت ماه ابتدایی سال قبل، از فروش گندله ۶۲ هزار و ۴۱۶ میلیارد و ۶۸۱ میلیون ریال درآمد داشت.

در شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر طی هفت ماه نخست سال ۱۳۹۹، از فروش گندله ریزدانه ۲۹۱ میلیارد و ۲۹۳ میلیون ریال درآمد حاصل شد که نسبت به مدت مشابه در سال ۱۳۹۸، حدود درصد ۸۷۳۵ رشد به ثبت رسیده است. «کگل» در هفت ماه ابتدایی سال قبل، از فروش گندله سه میلیارد و ۲۹۷ میلیون ریال درآمد داشت.

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر توانست در هفت ماه نخست سال جاری از محل فروش کنسانتره صادراتی دو هزار و ۷۸۵ میلیارد و ۱۳۲ میلیون ریال درآمد کسب کند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۵ درصد افت را تجربه کرده است. گل‌گهر در سال گذشته طی همین مدت توانسته بود از فروش کنسانتره، پنج هزار و ۱۱۶ میلیارد و ۹۲۹ میلیون ریال درآمد داشته باشد. ضمن اینکه در سال گذشته گل‌گهر موفق شده بود از فروش صادراتی گندله، دو هزار و ۲۶۸ میلیارد و ۹۱۲ میلیون ریال و در مجموع، هفت هزار و ۳۸۵ میلیارد و ۸۴۱ میلیون ریال درآمد کسب کند.

مجموع درآمد گل‌گهر در هفت ماه نخست امسال به ۱۲۲ هزار و ۲۶۳ میلیارد و ۵۰۳ میلیون ریال رسید که مقایسه آن با مدت مشابه سال گذشته، بیانگر ۶۴ درصد رشد است. این شرکت در هفت ماه نخست سال ۱۳۹۸ توانسته بود ۷۴ هزار و ۳۵۵ میلیارد و ۴۵۶ میلیون ریال درآمد داشته باشد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=12126

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.