• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8

تکذیب تغییر سرمربی آرمان‌گهر سیرجان

  • کد خبر : 6920
  • 01 مهر 1398 - 8:19
تکذیب تغییر سرمربی آرمان‌گهر سیرجان

مدیر عامل باشگاه آرمان گهر سیرجان با پایان دادن به شایعه برخی رسانه ها گفت: قاسم شهبا سرمربی ماست و تمام قد از وی حمایت می‌کنیم. هندیزی مدیرعامل باشگاه آرمان گهر سیرجان در مورد شایعاتی که در رابطه با برکناری سرمربی تیمش وجود دارد، بیان کرد: متاسفانه برخی رسانه ها با دامن زدن به شایعات […]

مدیر عامل باشگاه آرمان گهر سیرجان با پایان دادن به شایعه برخی رسانه ها گفت: قاسم شهبا سرمربی ماست و تمام قد از وی حمایت می‌کنیم.

هندیزی مدیرعامل باشگاه آرمان گهر سیرجان در مورد شایعاتی که در رابطه با برکناری سرمربی تیمش وجود دارد، بیان کرد: متاسفانه برخی رسانه ها با دامن زدن به شایعات قصد ایجاد فشار روانی بر روی تیم آرمان گهر را دارند ولی ما قطعا از سرمربی تیم مان حمایت خواهیم کرد و از رسانه های محترم می‌خواهیم قبل از انتشار این گونه خبرها ابتدا از مدیران باشگاه استعلام کنند.

وی با یادآوری اینکه آرمان گهر با قرعه بدی رو به رو شده گفت: از بدشانسی ماست که در هفته های ابتدایی لیگ با تیم های مدعی برخورد کرده ایم و بی شک در طول مسابقات شرایط بهتری در جدول خواهیم داشت. ما این هفته نیز بازی سختی برابر مس رفسنجان داریم اما مطمئنا آرمان گهر به روزهای خوب خود باز خواهد گشت.

مدیر عامل باشگاه آرمان گهر سیرجان تاکید کرد: نیمی از بازیکنان آرمان گهر برای اولین بار در لیگ دسته اول بازی می‌کنند و در هفته های بعد با اعتماد به نفس و تجربه ای که پیدا کرده اند کار راحت تری پیش رو داریم.

هندیزی بار دیگر گفت: مدیریت باشگاه آرمان گهر از شهبا حمایت می کند زیرا معتقدیم شهبا در این سالها توانایی های او برای ما ثابت شده است.

تیم آرمان گهر با کسب ۴ امتیاز از ۶ بازی گذشته خود در رتبه دوازدهم جدول رده بندی مسابقات لیگ یک حضور دارد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=6920

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.