• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
7
مدیرکل آموزش و پرورش استان:

حضور بیش از ۱۱ هزار سوادآموز در دوره‌های سوادآموزی کرمان

  • کد خبر : 7418
  • 17 مهر 1398 - 10:33
حضور بیش از ۱۱ هزار سوادآموز در دوره‌های سوادآموزی کرمان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در جلسه گروه بهبود کیفیت سوادآموزی استان کرمان از حضور بیش از ۱۱ هزار سوادآموز در دوره‌های سوادآموزی استان کرمان در سال ۹۷ خبر داد. احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در جلسه گروه بهبود کیفیت سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمان با حضور مدیران آموزش […]

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در جلسه گروه بهبود کیفیت سوادآموزی استان کرمان از حضور بیش از ۱۱ هزار سوادآموز در دوره‌های سوادآموزی استان کرمان در سال ۹۷ خبر داد.

احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در جلسه گروه بهبود کیفیت سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمان با حضور مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌های رفسنجان، جیرفت، ریگان و نواحی یک و دو کرمان با اشاره به اینکه در سال ۹۷ بیش از ۱۱ هزار سواد آموزی در دوره‌های سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمان شرکت کرده اند، گفت: در سال ۹۷ بیش از ۹ هزار سوادآموز ایرانی و قریب ۳ هزار و ۸۰۰ سوادآموز اتباع خارجه افغانستان در دوره‌های سوادآموزی آموزش و پرورش استان شرکت کردند.

او افزود: سواد آموزی یکی از سیاست‌ها و ماموریت‌های دستگاه عظیم تعلیم و تربیت است.

اسکندری نسب با اشاره به اهمیت سواد آموزی در جامعه، وجود افراد باسواد در جامعه را مهم و ضروری دانست و بیان کرد: ارتقا و توانمند سازی آموزش دهندگان باید سرلوحه کار همه دست اندرکاران حوزه سواد آموزی قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: سواد آموزی در مسیر پایان دادن به فقر مطلق و ارتقای رفاه عمومی مردم، نیازی بنیادی است.

او علم را لازمه پیشرفت جوامع انسانی عنوان کرد و گفت: هر ملتی که در جهان بشری از علم بیشتری برخوردار باشند بهره وری بیشتری را نسبت به سایر ملل از جهان دارد.

اسکندری نسب به اهمیت سواد آموزی توسط پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد و تصریح کرد: هدف پیامبر هدایت مردم به سوی بهشت و کمال بود و همواره بر سواد آموزی مسلمانان تأکید داشت.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=7418
  • منبع : باشگاه خبرنگاران

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.