• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

حضور تیم‌ گل گهر در لیگ برتر کشتی

  • کد خبر : 6637
  • 16 شهریور 1398 - 9:55
حضور تیم‌ گل گهر در لیگ برتر کشتی

حضور تیم‌های گل گهر سیرجان و آسانسور و پله برقی بهران برای شرکت در رقابت‌های لیگ برتر کشتی قطعی شد. سیدحسن اسماعیل پور، رئیس هیأت کشتی سیرجان درباره حضور نماینده سیرجان در رقابت‌های لیگ برتر کشتی گفت: تیمداری سیرجان با حمایت گل گهر صورت خواهد گرفت و در صورتی که مدیران این مجموعه حمایت کنند، […]

حضور تیم‌های گل گهر سیرجان و آسانسور و پله برقی بهران برای شرکت در رقابت‌های لیگ برتر کشتی قطعی شد.

سیدحسن اسماعیل پور، رئیس هیأت کشتی سیرجان درباره حضور نماینده سیرجان در رقابت‌های لیگ برتر کشتی گفت: تیمداری سیرجان با حمایت گل گهر صورت خواهد گرفت و در صورتی که مدیران این مجموعه حمایت کنند، در هر ۲ رشته کشتی آزاد و فرنگی تیمداری خواهیم کرد. فعلا تیمداری گل گهر سیرجان در بخش فرنگی قطعی شده و در کشتی آزاد هم طی روز‌های آینده وضعیت خود را مشخص خواهیم کرد.

وی ادامه داد: انشاالله که با یک تیم قدرتمند وارد لیگ می‌شویم و می‌توانیم جزو مدعیان باشیم. مطمئن باشید هر تیمی از سیرجان پای به لیگ بگذارد، تنها هدفش قهرمانی است.

بیشتر بخوانید:پیشنهاد عجیب یکی از مدعیان لیگ برتر به کشتی گیران؛ پول بگیر کشتی نگیر!

اسماعیل پور در پایان گفت: ما سابقه میزبانی مسابقات بین المللی را هم داریم و سال گذشته رقابت‌های جام یادگار امام (ره) در رده سنی جوانان را میزبانی کردیم. کاملا آماده میزبانی از مسابقات لیگ برتر هم هستیم.

همچنین برادران شاکری، اعضای هیأت مدیره تیم آسانسور و پله برقی بهران که در لیگ دسته یک کشتی آزاد به مقام سوم دست پیدا کرده بودند، با حضور در فدراسیون کشتی با علیرضا دبیر رییس فدراسیون و عبدالمهدی نصیرزاده رییس سازمان لیگ کشتی دیدار کردند.

در این جلسه که حسن حمیدی رییس هیات ورزش‌های کارگری استان تهران و حمیدرضا جمشیدی سرمربی تیم آسانسور و پله برقی بهران نیز حضور داشتند، حضور تیم آسانسور و پله برقی بهران در لیگ برتر کشتی آزاد قطعی شد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=6637

برچسب ها

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.