• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک: لغو بازی‌های توکیو برای ما راحت‌تر از تعویق آن بود

  • کد خبر : 11383
  • 23 تیر 1399 - 10:58
رئیس کمیته بین‌المللی المپیک: لغو بازی‌های توکیو برای ما راحت‌تر از تعویق آن بود

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک گفت: لغو بازی‌های توکیو برای ما راحت‌تر از تعویق بود اما ما در حال سازماندهی مسابقات هستیم. به گزارش  فارس، توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) اعلام کرد که لغو کردن بازی‌های المپیک توکیو برای IOC راحت‌تر از تعویق آن است. این مقام آلمانی در مصاحبه با L’Equipe اظهار داشت: […]

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک گفت: لغو بازی‌های توکیو برای ما راحت‌تر از تعویق بود اما ما در حال سازماندهی مسابقات هستیم.

به گزارش  فارس، توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) اعلام کرد که لغو کردن بازی‌های المپیک توکیو برای IOC راحت‌تر از تعویق آن است.

این مقام آلمانی در مصاحبه با L’Equipe اظهار داشت: ما در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری بازی‌ها هستیم نه لغو آن.

به دلیل شیوع ویروس کرونا، بازی‌های توکیو یکسال به تعویق افتاد. مهمترین نگرانی کمیته برگزاری بازی‌ها تامین امنیت ورزشگاه‌ها، دهکده ورزشکاران، هتل‌ها، حمل و نقل، بلیت‌فروشی و هماهنگی با داوطلبان برای سال آینده است.

IOC همچنین ملاحظات مالی زیادی دارد که ۶۵۰ میلیون دلار تخمین زده شده است. کمیته برگزاری بازی‌ها متعهد شده سال آینده مسابقات را با هزینه کمتری برگزار کند.

توماس باخ در ادامه صحبت‌هایش یادآور شد: لغو بازی‌ها به دلیل فشارهایی که بود می‌توانست برای IOC راحت‌تر باشد چرا که ما حق بیمه داریم اما ما در حال سازماندهی بازی‌ها هستیم نه لغو آن.

وی افزود: ما باید ببینیم آیا می‌توانیم در برنامه‌ها پیشرفتی داشته باشیم یا در خدمات ارائه شده به شرکت‌کنندگان، حمل و نقل و …. بحران نشان داده ما نیاز به همبستگی بیشتری در ورزش و جامعه داریم. من امیدوارم این امر به همکاری بیشتر فدراسیون‌های بین‌المللی و سازمان‌دهندگان بازی‌ها شود.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=11383

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.