• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
22
در سالروز نیروی دریایی ارتش؛

رژه گردان‌های نمونه مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان برگزار شد

  • کد خبر : 8520
  • 09 آذر 1398 - 12:27
رژه گردان‌های نمونه مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان برگزار شد

مراسم گرامیداشت سالروز نیروی دریایی ارتش در مرکز آموزش شهدای وظیفه دریایی سیرجان برگزار شد. مراسم گرامیداشت سالروز نیروی دریایی ارتش و حماسه قهرمانان شهید عملیات بزرگ مروارید در هفتم آذرماه، صبح امروز با حضور فرماندهان، مسئولان و کارکنان پایور و وظیفه نیروی دریایی در مرکز آموزش شهدای وظیفه دریایی سیرجان برگزار شد. ناخدایکم ستاد […]

مراسم گرامیداشت سالروز نیروی دریایی ارتش در مرکز آموزش شهدای وظیفه دریایی سیرجان برگزار شد.

مراسم گرامیداشت سالروز نیروی دریایی ارتش و حماسه قهرمانان شهید عملیات بزرگ مروارید در هفتم آذرماه، صبح امروز با حضور فرماندهان، مسئولان و کارکنان پایور و وظیفه نیروی دریایی در مرکز آموزش شهدای وظیفه دریایی سیرجان برگزار شد.

ناخدایکم ستاد عبدالکریم‌بهادری جانشین مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان با گرامیداشت حماسه هفتم آذر گفت: اجرای عملیات مروارید در هفتم آذر ماه سال ۱۳۵۹ نقطه عطفی در عملیات‌های دریایی علیه رژیم بعث عراق است.

وی افزود: با رشادت‌ها و دلاورمردی‌های نیروی دریایی ارتش در دفاع از جزایر، بنادر، سواحل و دریاهای کشور و به ویژه دفاع از آبادان و خرمشهر و آب‌های نیلگون خلیج فارس در دوران جنگ تحمیلی و در نطفه خفه کردن نیروی دریایی دشمن بعثی، در ابتدای دوران دفاع مقدس، با تأیید امام قدس سره هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش نام گرفت تا همه ساله حماسه با شکوه دریادلان نیروی دریایی و یاد شهدای عزیز و گرانقدر دریایی گرامی داشته شود.

بهادریان گفت: جان بر کفان نیروی دریایی تحت امر فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری در برقراری ثبات و امنیت در آب‌های نیلگون خلیج فارس و دریای عمان و آب‌های بین‌المللی حافظ منافع نظام اسلامی و ملت ایران هستند و همچنان برای اقتدار نظام اسلامی آماده و جان بر کف هستند.

در این مراسم که با برنامه های فرهنگی همراه بود گردان‌های نمونه دریایی متشکل از دانشجویان و ناویان وظیفه به اجرای رژه پرداختند و اقتدارخود را به نمایش گذاشتند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=8520

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.