• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
6
وحید امیری در اوج؛

ستاره پرسپولیس ۲ رقمی شد

  • کد خبر : 10458
  • 11 اسفند 1398 - 10:56
ستاره پرسپولیس ۲ رقمی شد

ستاره پرسپولیس روزهای تلخ خود را فراموش کرده و به اوج آمادگی بازگشته است. تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه سه بر یک از سد میهمان خود شهرخودرو بگذرد و با ۴۷ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرد. یکی از ۲ بازیکن برتر این […]

ستاره پرسپولیس روزهای تلخ خود را فراموش کرده و به اوج آمادگی بازگشته است.
تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه سه بر یک از سد میهمان خود شهرخودرو بگذرد و با ۴۷ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرد.
یکی از ۲ بازیکن برتر این میدان کسی نبود جز وحید امیری. بازیکنی که همیشه مقابل شهرخودرو آماده بوده و این بار نیز موفق شد به این تیم گل بزند تا آمار خود را به سه گل افزایش دهد. وحید برای اولین بار در ورزشگاه آزادی موفق به باز کردن دروازه این تیم مشهدی شد.
امیری با گل و پاس گلی که در بازی پنجشنبه به نام خود ثبت کرد؛ تاثیرگذاری‌اش در این فصل ۲ رقمی شد. او ۶ گل در لیگ و جام حذفی به ثمر رسانده و چهار پاس گل نیز داده است.
این هافبک خرم‌آبادی که فصل پیش در ترابوزان‌اسپور فصل کابوس‌واری را پشت سر گذاشت و نتوانست عملکرد خوبی در مدیکال پارک (ورزشگاه ترابوزان) داشته باشد بعد از بازگشت به ایران هنوز از لحاظ روحی شرایط خوبی پیدا نکرده بود.
امیری در پنج هفته اول کاری از پیش نبرد اما در دقیقه ۱۰۱ بازی با ماشین‌سازی در جام حذفی گل برتری تیمش را به ثمر رساند. اولین گل او در لیگ در هفته هشتم مقابل شاهین بود که توانست یکی از پنج گل سرخپوشان را وارد دروازه تیم بوشهری کند. وحید در اواخر نیم فصل اول اوج گرفت. او در هفته سیزدهم یک پاس گل داد.
در هفته پانزدهم با چاشنی شانس قیچی برگردونش به دروازه سایپا رسید. در ادامه مقابل شهرداری ماهشهر یک پاس گل برای علیپور ارسال کرد و چهار روز بعد زننده تک گل سرخپوشان به نساجی بود. وقتی یحیی هدایت تیم را به عهده گرفت. همه چیز بهتر شد. امیری در ۲ بازی برابر تراکتور و شهرخودرو موفق شد هم گل بزند و هم پاس گل بدهد.
حالا امیری به تنهایی روی ۱۰ گل پرسپولیس اثر داشته است. ۶ گل زده و چهار پاس گل داده است. بدون شک در ۹ هفته پایانی لیگ و ادامه جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا، یحیی و هواداران پرسپولیس روی شماره ۱۹ خود حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=10458

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.