• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
24

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان: علاقه زیادی به بازیکنان جوان ایران دارم

  • کد خبر : 7681
  • 24 مهر 1398 - 11:33
سرمربی تیم ملی والیبال لهستان: علاقه زیادی به بازیکنان جوان ایران دارم

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: علاقه زیادی به بازیکنان جوان تیم ایران دارم، این تیم پتانسل بالایی دارد و در آینده خواهد درخشید. به گزارش تسنیم، تیم ملی والیبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۹ با ۴ پیروزی، ۷ شکست و ۱۲ امتیاز در جایگاه هشتم قرار گرفت. آخرین بازی ایران، روز گذشته مقابل لهستان […]

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: علاقه زیادی به بازیکنان جوان تیم ایران دارم، این تیم پتانسل بالایی دارد و در آینده خواهد درخشید.

به گزارش تسنیم، تیم ملی والیبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۹ با ۴ پیروزی، ۷ شکست و ۱۲ امتیاز در جایگاه هشتم قرار گرفت. آخرین بازی ایران، روز گذشته مقابل لهستان برگزار شد که نتیجه آن یک پیروزی سه بر صفر آسان برای حریف اروپایی و تثبیت مدال نقره این تیم بود.

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان در مورد تیم ملی ایران گفت: علاقه زیادی به بازیکنان جوان تیم ایران دارم. پاسور دوم تیم (جواد کریمی)، قطر پاسور (پوریا یلی) و بازیکن شماره ۱۵ (علی اصغر مجرد) فوق‌العاده هستند. این تیم پتانسل بالایی دارد و در آینده خواهد درخشید.

ویتال هاینن همچنین در گفت‌وگویی دیگر در مورد کسب عنوان نایب قهرمانی جام جهانی والیبال ۲۰۱۹ ژاپن اظهار داشت: از زمانی که به عنوان قهرمانی جهان رسیدیم، قوی‌تر شده‌ایم. جایگاه خود را در سطح یک والیبال جهان با کسب مدال در لیگ ملت‌ها، مسابقات قهرمانی اروپا و جام جهانی تثبیت کردیم. همچنین جواز حضور در المپیک را به صورت مستقیم کسب کردیم و پس از پشت سر گذاشتن یک فصل طولانی برای مبارزه در سال آینده و رسیدن به مهم‌ترین هدفمان آماده می‌شویم. من ۳ سال قبل، برنامه‌ای برای کار داشتم و حالا از برنامه جلوتر هستم.

هاینن که فصل آینده هدایت تیم پروجا در سری A1 ایتالیا را بر عهده خواهد داشت بدون شرکت در مراسم اهدای مدال و جوایز جام جهانی به ایتالیا رفت تا تمرینات این تیم را از امروز (چهارشنبه) زیر نظر بگیرد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=7681

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.