• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
10

شرکت گل گهر به تیم فوتبال سیرجان سفر کربلا هدیه داد

  • کد خبر : 3875
  • 11 اردیبهشت 1398 - 12:29
شرکت گل گهر به تیم فوتبال سیرجان سفر کربلا هدیه داد

مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی گل گهر سیرجان گفت: این شرکت به عنوان هدیه ای معنوی اعضای تیم فوتبال گل گهر سیرجان را به کربلای معلی اعزام می کند. ناصر تقی زاده  افزود: همچنین شرکت صنعتی و معدنی گل گهر سیرجان یک دستگاه اتوبوس VIP را به تیم فوتبال سیرجان هدیه کرد. وی اظهار داشت: افتخارآفرینی بزرگ تیم فوتبال گل گهر سیرجان در مسیر دشوار […]

مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی گل گهر سیرجان گفت: این شرکت به عنوان هدیه ای معنوی اعضای تیم فوتبال گل گهر سیرجان را به کربلای معلی اعزام می کند.

ناصر تقی زاده  افزود: همچنین شرکت صنعتی و معدنی گل گهر سیرجان یک دستگاه اتوبوس VIP را به تیم فوتبال سیرجان هدیه کرد.
وی اظهار داشت: افتخارآفرینی بزرگ تیم فوتبال گل گهر سیرجان در مسیر دشوار صعود به لیگ برتر کشور، موجی از شادی و نشاط کارکنان و مردم سیرجان را با خود به همراه داشت که برای مسئولان این شرکت بسیار ارزشمند است.
وی ادامه داد: این رویداد بزرگ در امتداد موفقیت های مجموعه معدنی و صنعتی گل گهر در ماه های آغازین سال ۱۳۹۸، رقم خورده و می تواند زمینه ساز پیشرفت هرچه بیشتر حوزه ورزش این شهرستان باشد.
عباس سلطانی مدیرعامل باشگاه آرمان گهر سیرجان نیز با اشاره به اعطای پاداش به اعضای تیم فوتبال این شهرستان برای صعود به لیگ دسته یک فوتبال کشور گفت: سفر کربلای معلی به عنوان پاداش برای تیم آرمان گهر و خانواده های آنان در نظر گرفته شده است.
بزرگترین لحظه تاریخی استان کرمان بالاخره در سال ۹۸ رقم خورد و تیم گل گهر سیرجان با صعود خود توانست پایانی خوش برای پنج سال دوری این استان از رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور بسازد.
استان کرمان با زیرساخت های بسیار و استعدادهای ناب فوتبالی نشان داد که ظرفیت حضور در لیگ برتر فوتبال کشور را دارد که با فرستادن یک نماینده به این رقابت ها خود را به عنوان استانی مدعی در فوتبال به اثبات رسانید.
همچنین با وجود صعود تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان به لیگ دسته یک فوتبال کشور این استان همچنان سه نماینده در رقابت های فصل آینده جام آزادگان خواهد داشت.
گل گهر سیرجان اینک با ۵۵ امتیاز، ۴۶ گل زده و ۲۶ گل خورده از ۲۹ بازی خود یک هفته به پایان رقابت های جام آزادگان، عنوان قهرمان لیگ دسته یک فوتبال کشور را کسب کرده است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=3875

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.