• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
6
مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیردار کرمان:

شمار مبتلایان به کرونا در کرمان به ۶ نفر رسید

  • کد خبر : 10495
  • 13 اسفند 1398 - 12:20
شمار مبتلایان به کرونا در کرمان به ۶ نفر رسید

مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های واگیردار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در استان کرمان به شش نفر رسید. به گزارش مهر، مهدی شفیعی عصر دوشنبه در نشست خبری در زمینه کرونا با اشاره به ایجاد شرایط لازم برای انجام آزمایشات تشخیص کرونا ویروس در مرکز استان کرمان از […]

مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های واگیردار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در استان کرمان به شش نفر رسید.

به گزارش مهر، مهدی شفیعی عصر دوشنبه در نشست خبری در زمینه کرونا با اشاره به ایجاد شرایط لازم برای انجام آزمایشات تشخیص کرونا ویروس در مرکز استان کرمان از ابتدای هفته جاری اظهار کرد: روز گذشته دو مورد مثبت کرونا در کرمان داشتیم و امروز هم نتیجه آزمایش چهار نفر دیگر مثبت اعلام شد.

وی ادامه داد: بر این اساس در حال حاضر تعداد افراد مبتلا به کرونا در کرمان به شش نفر رسیده است که این آمار مربوط به نمونه‌های گرفته شده از روز شنبه هفته گذشته تا کنون است.

شفیعی با اشاره به اینکه از بستری شدن این بیماران در بخش ایزوله بیمارستان خبر داد و یادآور شد: در استان کرمان در زمینه کیت و وسایل حفاظت فردی کمبود نداریم.

وی با اشاره به اینکه پیش از این هم در خصوص گردش ویروس کرونا در جامعه هشدار داده بودیم، اظهار کرد: آمار مبتلایان به کرونا در کرمان در حال افزایش است.

مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های واگیردار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: مردم باید فاصله گذاری اجتماعی و رعایت اصول بهداشتی را به صورت جدی مدنظر قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر افرادی که اورژانسی نبوده و اولویت دار نیستند در بیمارستان‌ها بستری نمی‌شوند، گفت: در حال حاضر حدود ۳۵ بیمار تنفسی در بیمارستان افضلی پور کرمان بستری هستند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=10495

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.