• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8
لیگ برتر والیبال؛

فولاد سیرجان قهرمان نیم فصل شد

  • کد خبر : 12185
  • 25 آذر 1399 - 10:56
فولاد سیرجان قهرمان نیم فصل شد

هفته پانزدهم و پایانی دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به صورت متمرکز و با شش دیدار در خانه والیبال و سالن فدراسیون پیگیری خواهد شد. در سومین مسابقه امروز تیم‌های خاتم اردکان و فولاد سیرجان از ساعت ۱۴ در سالن فدراسیون به مصاف […]

هفته پانزدهم و پایانی دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به صورت متمرکز و با شش دیدار در خانه والیبال و سالن فدراسیون پیگیری خواهد شد.

در سومین مسابقه امروز تیم‌های خاتم اردکان و فولاد سیرجان از ساعت ۱۴ در سالن فدراسیون به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان رضا تندروان سه بر یک نماینده اردکان را شکست دادند و با ۱۱ برد، دو شکست و ۳۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر والیبال مردان قرار گرفتند.

خاتم اردکان در ست سوم این مسابقه ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی رسید، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم با امتیاز مشابه ۲۵ بر ۲۳ مغلوب فولاد سیرجان شد تا با سه برد، ۱۰ شکست و ۱۱ امتیاز به کار خود در دور رفت مرحله مقدماتی پایان دهد.

محمدرضا درفش‌کاویان و محمد شاهمیری داوران اول و دوم این مسابقه بودند که ۸۵ دقیقه طول کشید. حسین امیری بازیکن شماره ۱۱ خاتم اردکان و رحمان داودی بازیکن شماره ۱۱ فولاد سیرجان در ست دوم این مسابقه از داور اول کارت زرد دریافت کردند.

محمد ابراهیم‌زاده و محسن ترابی نیز ناظران فنی و داوری این دیدار بودند.  در دیگر مسابقه همزمان که در خانه والیبال تهران برگزار شد، تیم‌های راه‌یاب ملل کردستان و پیکان تهران به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان علیرضا طلوع کیان سه بر صفر نماینده کردستان را شکست دادند.

پیکان در این مسابقه در سه ست متوالی با امتیازهای ۲۵ بر ۱۱، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۸ به پیروزی رسید تا دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر را با ۴ برد، ۹ شکست و ۱۱ امتیاز به پایان برساند.  راه‌یاب ملل کردستان نیز با دو برد، ۱۱ شکست و هفت امتیاز به کار خود در دور رفت مرحله مقدماتی پایان داد.

داود نافعی، مرتضی حسن‌علایی، علی امیدی و بهرام سلیمانی به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری، قضاوت و نظارت دیدار راه‌یاب ملل کردستان و پیکان تهران را بر عهده داشتند که ۸۱ دقیقه طول کشید.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=12185

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.