• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5
هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور؛

فولاد خوزستان ۲ – گل‌گهر سیرجان ۰

  • کد خبر : 8472
  • 08 آذر 1398 - 19:49
فولاد خوزستان ۲ – گل‌گهر سیرجان ۰

هفته دوازدهم لیگ برتر – استادیوم فولاد خوزستان جمعه ۸ آذرماه ۹۸ – ساعت ۱۶:۴۰ فولاد خوزستان ۲ – گل‌ گهر سیرجان ۰ گل: ایوب والی (۲۲) و حسن بیت‌سعید (۴+۹۰) داور: علی بای کمک داوران: محمد راهی و میلاد قاسمی اخطار: ایوب والی (فولاد) – عبدالله حسینی، مهران گلزاری (گل‌ گهر) تماشاگر: هزار نفر […]

هفته دوازدهم لیگ برتر – استادیوم فولاد خوزستان
جمعه ۸ آذرماه ۹۸ – ساعت ۱۶:۴۰
فولاد خوزستان ۲ – گل‌ گهر سیرجان ۰
گل: ایوب والی (۲۲) و حسن بیت‌سعید (۴+۹۰)
داور: علی بای
کمک داوران: محمد راهی و میلاد قاسمی
اخطار: ایوب والی (فولاد) – عبدالله حسینی، مهران گلزاری (گل‌ گهر)
تماشاگر: هزار نفر

فولاد خوزستان: شهاب گردان، وحید حیدریه، ایوب والی، عارف آقاسی، مجتبی نجاریان (۸۸- موسی کولیبالی)، محمد آبشک، عباس بوعذار (۶۵- صابر حردانی)، احمد عبدالله‌زاده، محمد قاسمی‌نژاد (۸۳- روح‌الله سیف‌اللهی)، حسن بیت سعید و لوسیانو پریرا
سرمربی: جواد نکونام

گل ‌‌گهر سیرجان: میلاد فراهانی، عبدالله حسینی، مهران گلزاری، یوسف وکیا، مهرداد عبدی، علی قربانخانی (۸۵- پدرام قاضی‌پور)، پیمان نامور (۵۶- مهرداد بایرامی)، امین پورعلی، رضا محمودآبادی (۶۷- مهدی زبیدی)، بهنام برزای و پیمان رنجبری
سرمربی: مجید جلالی

خلاصه بازی
فولاد خوزستان بعد از تحمل دو باخت متوالی فرصت خوبی داشت تا با مغلوب کردن تیم ته جدولی گل‌گهر سیرجان موقتا به رده پنجم جدول برود. سیرجانی‌ها هم که در ۱۰ بازی قبلی طعم پیروزی را نچشیده بودند، نیم‌نگاهی به پیروزی در این مسابقه داشتند تا از بحران خارج شوند.

در نیمه اول، مالکیت توپ بیشتر در اختیار بازیکنان فولاد خوزستان بود و یاران گل‌گهر با تجمع در نیمه زمین خودی روی ضدحملات برنامه ریزی کرده بودند. در این نیمه فرصت‌های اندکی به روی دروازه‌های دو تیم خلق شد، اما سرخ‌پوشان جنوبی در دقیقه ۲۲ با تیزهوشی ایوب والی و استفاده از ریباند یک ضربه‌ی شروع مجدد به گل رسیدند تا طلسم گل نزدن‌های فولاد خوزستان پس از چهار مسابقه شکسته شود و شاگردان نکونام در پایان این نیمه برنده راهی رختکن شوند. ضمن اینکه گل‌گهر هم در آخرین دقیقه از این نیمه یک موقعیت خوب گلزنی را توسط عبدالله حسینی از دست داد.

در نیمه دوم، ابتدا ضربه سر خطرناک بهنام برزای در دقیقه ۵۹ با واکنش عالی شهاب گردان روانه کرنر شد؛ دقایقی بعد ضربه محکم لوسیانو پریرا از بالای دروازه فراهانی به بیرون رفت و ارسال خطرناک عبدالله‌زاده در دقیقه ۶۹ به تیر عمودی دروازه گل‌گهر اصابت کرد.

در بیست دقیقه پایانی مسابقه، بازیکنان فولاد خوزستان به حفظ نتیجه پرداختند و در آخرین ثانیه‌های وقت تلف شده روی ضدحمله توسط حسن بیت‌سعید به گل دوم رسیدند تا با کسب این پیروزی موقتا به رده پنجم جدول صعود کنند.

شرح گل‌ها
۱-۰ (فولاد): در پی ارسال یک ضربه شروع مجدد به محوطه جریمه گل‌گهر سیرجان، توپ به صورت ناقص از سوی یاران گل‌گهر دفع شد و ایوب والی کاپیتان سرخ‌پوشان پس از کنترل توپ با ضربه‌ای محکم و دقیق یک گل دیدنی را وارد دروازه تیم میمهان کرد.

۰-۲ (فولاد): حسن بیت‌سعید در یک ضدحمله سریع با استفاده از اشتباه فاحش مدافع میانی گل‌گهر سیرجان با میلاد فراهانی تک به تک شد و دومین گل سرخ‌پوشان را به ثمر رساند.

در حاشیه
* هواداران تیم فولاد خوزستان به خاطر نتایج اخیر این تیم استقبال زیادی از این بازی نداشتند.
* علیرضا ابراهیمی کاپیتان گل‌گهر سیرجان تنها بازیکن محروم در این مسابقه بود.
* هواداران تیم فولاد خوزستان پیش از شروع مسابقه به دلیل صحبت‌های روز گذشته جواد نکونام در کنفرانس خبری، به سرمربی فولاد اعتراض کردند.
* جواد نکونامقبل از شروع مسابقه به سمت مجید جلالی رفت و به مربی سابقش خوشامد گفت.
* بازیکنان گل‌گهر سیرجان و مجید جلالی سرمربی این تیم در چند صحنه نسبت به قضاوت علی بای داور مسابقه اعتراض کردند و داور هم در اواسط نیمه دوم با توقف جریان بازی به کنار نیمکت گل‌گهر رفت و با مجید جلالی به صحبت پرداخت.
* داور مسابقه در اواسط نیمه دوم به یکی از اعضای کادر فنی تیم فولاد خوزستان کارت زرد نشان داد.
* در دقایق پایانی نیمه دوم، هواداران فولاد علیه روح‌الله سیف‌اللهی بازیکن تیمشان شعار دادند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=8472

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.