• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8
مدیر عامل باشگاه گل‌گهر:

قطع همکاری با «بگوویچ» قطعی است

  • کد خبر : 7397
  • 17 مهر 1398 - 9:42
قطع همکاری با «بگوویچ» قطعی است

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان گفت: قطع همکاری‌ با «وینگو بگوویچ» قطعی است و به دنبال گزینه‌های جدید برای جانشینی وی هستیم. پس از شکست تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان مقابل استقلال در هفته ششم لیگ برتر، صحبت‌هایی مبنی بر قطع همکاری این باشگاه با وینگو بگوویچ مطرح شد؛ مربی کرواتی که این تیم را به مقام […]

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان گفت: قطع همکاری‌ با «وینگو بگوویچ» قطعی است و به دنبال گزینه‌های جدید برای جانشینی وی هستیم.

پس از شکست تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان مقابل استقلال در هفته ششم لیگ برتر، صحبت‌هایی مبنی بر قطع همکاری این باشگاه با وینگو بگوویچ مطرح شد؛ مربی کرواتی که این تیم را به مقام قهرمانی لیگ دسته اول فوتبال کشور رساند و جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورد. پس از آن نیز شایعاتی مبنی بر حضور علی دایی روی نیمکت تیم سیرجانی شنیده شد.

این در حالی است که محمد جواهری مدیرعامل باشگاه گل‌گهر خبر قطع همکاری قطعی با وینگو بگوویچ را تایید کرد.

محمد جواهری با اشاره به انتخاب سرمربی جدید این تیم گفت: از روز گذشته که حضور علی دایی در گل‌گهر منتفی شد، به سراغ گزینه‌های جدید رفتیم تا سرمربی جدید را انتخاب کنیم.

وی در مورد قطع همکاری با وینگو بگوویچ افزود: از بگوویچ به خاطر زحماتی که در تیم کشید، تشکر می‌کنیم اما تصمیم اعضای هیات مدیره بر قطع همکاری با این مربی گرفته شده است.

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر در پاسخ به این پرسش که تمرینات این تیم آغاز شده است، قرار است زیر نظر چه کسی پیگیری شود؟”، اظهار داشت: از یکی ۲ نفر از اعضای کادر فنی قبلی خواستیم تا تمرینات را آغاز کرده و تیم را آماده نگه دارند تا سرمربی جدید انتخاب شود.

جواهری در پایان در مورد اینکه نام‌هایی مانند مهدی تارتار و فراز کمالوند برای هدایت گل‌گهر مطرح شده نیز خاطرنشان کرد: به دنبال انتخاب بهترین گزینه هستیم. مذاکرات خود را از امروز با گزینه‌های جدید آغاز کردیم تا بهترین گزینه را برای تیم انتخاب کنیم.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=7397

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.