• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
6
رییس کل دادگستری استان کرمان هشدار داد:

مجازات محاربه در انتظار عاملان سرقت مسلحانه از طلافروشی بازار کرمان

  • کد خبر : 3352
  • 27 فروردین 1398 - 13:11
مجازات محاربه در انتظار عاملان سرقت مسلحانه از طلافروشی بازار کرمان

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: مجازات محاربه در انتظار عاملان سرقت مسلحانه از طلافروشی در بازار کرمان خواهد بود. یدالله موحد در بازدید از محل سرقت مسلحانه بازار کرمان ضمن دیدار با کسبه و شهروندان اظهار کرد: با کمال تاسف شامگاه گذشته سه سارق که یکی از آنها مسلح بوده است با حمله به […]

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: مجازات محاربه در انتظار عاملان سرقت مسلحانه از طلافروشی در بازار کرمان خواهد بود.
یدالله موحد در بازدید از محل سرقت مسلحانه بازار کرمان ضمن دیدار با کسبه و شهروندان اظهار کرد: با کمال تاسف شامگاه گذشته سه سارق که یکی از آنها مسلح بوده است با حمله به یک طلافروشی در بازار کرمان ضمن به سرقت بردن مقادیری طلا باعث ایجاد رعب و وحشت در بین مردم شده اند.
نماینده عالی دستگاه قضایی در استان کرمان اعلام کرد: در جریان این تیراندازی یک دستفروش کشته شده است و یکی از افراد داخل طلافروشی نیز مجروح شده که جهت سیر مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شده است .
موحد با اشاره به اینکه بالافاصله مجموعه های مختلف امنیتی، انتظامی و قضایی وارد عمل شده اند و کار تحقیقاتی آغاز گردید و امیدواریم در کوتاه ترین زمان ممکن عاملین این جنایت شناسایی و دستگیر شوند تصریح کرد: پرونده به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد و با توجه به اینکه تیراندازی  در بازار و اماکن عمومی به وقوع پیوسته است و موجب رعب و وحشت مردم شده است، مجازات قطعا شدید و در حد محاربه است
رییس شورای قضایی استان کرمان گفت: امیداوریم با همت  و تلاش و پیگیری های مستمر مجموعه های اطلاعتی، امنیتی و نیروی انتظامی هرچه سریعتر دستگیر شوند و به مجازات قانونی برسند تا مردم شاهد این باشند که حاکمیت و نظام در مقابل عوامل ناامنی و شرارت کوتاه نیامده آمد و اغماض نخواهند کرد.
لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=3352
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

  1. طلافروشیها با دو نوع سرقت مواجه هستند. یکی سرقتهای شبانه که هدف فقط سرقت از داخل گاوصندوقهاست که برای پیشگیری از آن فقط کافیه روی گاوصندوقها، قفل ضد زورگیری گاردمن نصب بشه که به واقع سارقین را در تمام روشهاشون ناکام خواهد گذاشت و همچنین برای پیشگیری از سرقتهای مسلحانه تنها کافیه سیستم ضد سرقت مسلحانه گاردمن نصب بشه که هم فروشندگان را از تهدید و ضرب و جرح و مرگ نجات خواهد داد و هم سارقین را در سرقت ناکام خواهد گذاشت که دیگه به فکر سرقت دیگه نیفتند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.