• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
3

مذاکره مستقیم استقلال با استرا در تهران؟

  • کد خبر : 9691
  • 05 دی 1398 - 12:02
مذاکره مستقیم استقلال با استرا در تهران؟

روز گذشته هم مثل چند روز اخیر باشگاه استقلال و آندره‌آ استراماچونی در صدر اخبار رسانه‌‌های ورزشی بودند و مثل همیشه واقعیت و شایعات بهم آمیخته بود و تشخیص این‌که کدام خبر و نقل‌قول موثق است و صحت دارد سخت شده بود. تا ظهر دیروز مهم‌ترین خبر درباره استقلال، ناامیدی آبی‌ها از ادامه همکاری با […]

روز گذشته هم مثل چند روز اخیر باشگاه استقلال و آندره‌آ استراماچونی در صدر اخبار رسانه‌‌های ورزشی بودند و مثل همیشه واقعیت و شایعات بهم آمیخته بود و تشخیص این‌که کدام خبر و نقل‌قول موثق است و صحت دارد سخت شده بود. تا ظهر دیروز مهم‌ترین خبر درباره استقلال، ناامیدی آبی‌ها از ادامه همکاری با استراماچونی و رفتن سراغ گزینه‌‌های وطنی بود. ترک گروه واتس‌آپی استقلال‌ها توسط دستیاران استرا هم این موضوع را قوت بخشید و بسیاری از رسانه‌ها با قاطعیت از جلسات و مذاکرات باشگاه با فرهاد مجیدی خبر دادند و حتی برخی مدعی شدند توافق صورت گرفته و سرمربی موقت فصل گذشته آبی‌ها دوباره به نیمکت داغ مربیگری برمی‌گردد. رسانه‌ها برای باورپذیر شدن این مسئله عنوان کردند مجیدی با خودش ۲ دستیار اسپانیایی می‌آورد که ظاهرا همان مربیانی بودند که قصد داشت به کادرفنی تیم امید اضافه کند اما با استعفایش این مسئله منتفی شد. با وجود تاکید رسانه‌ها بر توافق باشگاه با مجیدی، مسئولان استقلال سکوت پیشه کرده و واکنشی نشان ندادند اما در فضای مجازی بسیاری از هواداران به سرمربیگری احتمالی مجیدی انتقاد و اعتراض کردند و حتی برخی با وجود محبوبیت بالای فرهاد بین آبی‌ها شدیدا به او تاختند و تاکید کردند که او نباید جای استراماچونی را بگیرد و امید استقلالی‌ها را برای بازگشت مربی ایتالیایی ناامید کند!
در حالی که بحث فرهاد مجیدی در رسانه‌ها و فضای مجازی داغ بود، پای ماجرای آبی‌ها به هیئت دولت هم باز شد و خبرنگاران از رئیس بانک مرکزی درباره مشکل انتقال پول به حساب مربیان و بازیکنان خارجی از جمله کادرفنی استقلال سوال کردند. ‌همتی هم در پاسخ به این سوال که چگونه پول سرمربی استقلال را با وجود تحریم‌ها واریز کردید؟ گفت: «ما راهش را بلد بودیم، مشکل این است که دوستان نمی‌دانستند راهش چگونه است. اشکالش این بود که از اول راهش را اشتباه رفتند. این روش ما دور زدن تحریم‌ها نبود اما جزییات را نمی‌گوییم. باشگاه‌هایی که مشکل واریز پول به سرمربی خود را دارند پیش ما بیایند، ما برای آن‌ها انجام می‌دهیم.» این اظهارات کافی بود تا دوباره موج جدیدی از خشم و انتقاد و اعتراض هواداران استقلال مسئولان باشگاه را نشانه بگیرد و آن‌ها به خاطر بی‌تدبیری و وقت کشی مدیران شان حسابی به آن‌ها بتازند.
عصر دیروز اما ناگهان ورق برگشت و دوباره بارقه‌‌های امید برای بازگشت استراماچونی جرقه زد. ابتدا سایت انتخاب مدعی شد یک منبع آگاه نزدیک به باشگاه استقلال در گفت‌وگو با این سایت تاکید کرده سرمربیگری فرهاد مجیدی در استقلال کذب است و استقلال تا ۴۸‌ ساعت آینده منتظر استراماچونی می‌ماند. پیرو این خبر بود که برخی رسانه‌ها و کانال‌‌های خبری به نقل از منابع نزدیک به باشگاه از جلسه قریب‌الوقوع مسئولان باشگاه و استراماچونی در تهران خبر داده و مدعی شدند استقلالی‌ها همچنان در حال رایزنی و گفت‌و گو با استرا و وکیلش هستند و در توافقی جدید مقرر شده باشگاه برای استراماچونی بلیت پرواز به تهران تهیه کند و او برای مذاکرات مستقیم و بی‌واسطه به ایران بیاید. البته این توافق به معنای بازگشت قطعی استرا به استقلال نیست و امکان دارد مذاکرات به نحوه قطع همکاری مسالمت‌آمیز بکشد. حتی اگر این مذاکرات برای حل دوستانه مسائل و پایان خوش باشد، جای امیدواری است چرا‌که قطعا در صورت جدایی بدون توافق با استرا، استقلال باز‌هم‌ گرفتار پرونده‌ای در فیفا خواهد شد و طبق رسم همیشگی بازنده دادگاه‌های بین‌المللی خواهیم بود و استقلال یک خسارت بزرگ را پیش‌رو خواهد داشت. او هم‌اکنون بابت دستمزد سال اول قراردادش ۴۰۰ هزار دلار طلب دارد ضمن آن‌که حدود یک میلیون دلار هم برای سال دوم قرارداد توافق کرده است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=9691
  • منبع : آخرین خبر

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.