• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
9

مراکز تجاری مسقف با رعایت پروتکل بهداشتی فعالیت می‌کنند

  • کد خبر : 10918
  • 31 فروردین 1399 - 20:50
مراکز تجاری مسقف با رعایت پروتکل بهداشتی فعالیت می‌کنند

استاندار کرمان با اشاره به شرایط بازگشایی مراکز تجاری مسقف گفت: مراکز خرید و پاساژها با رعایت پروتکل بهداشتی مقابله با کرونا می‌توانند تا ساعت ۱۸ فعالیت خود را آغاز کنند. محمدجواد فدائی روز یکشنبه در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا افزود: تمام فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی را می‌توان با رعایت پروتکل بهداشتی انجام داد، اما اصناف […]

استاندار کرمان با اشاره به شرایط بازگشایی مراکز تجاری مسقف گفت: مراکز خرید و پاساژها با رعایت پروتکل بهداشتی مقابله با کرونا می‌توانند تا ساعت ۱۸ فعالیت خود را آغاز کنند.

محمدجواد فدائی روز یکشنبه در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا افزود: تمام فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی را می‌توان با رعایت پروتکل بهداشتی انجام داد، اما اصناف پرریسک همچنان تعطیل هستند.

وی تصریح کرد: بازار کرمان در حال حاضر در حالت نیمه باز است و در جلسه قبلی ستاد استانی مقابه با کرونا مصوب کرده بودیم واحدهایی که موجب ازدحام بازار کرمان می‌شود، تعطیل باشند ضمن آنکه واحدهای مشابه این صنوف در سطح شهر نیز تعطیل بودند.

استاندار کرمان اظهار داشت: امروز از طریق ویدیو کنفرانس در جلسه ستاد ملی کرونا با حضور رییس جمهوری بحث هایی در رابطه با روند بیماری کرونا در کشور و دنیا و طراحی اپلیکیشن هایی در راستای فاصله گذاری اجتماعی مطرح شد.

وی تاکید کرد:  اگر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم هیچ مشکلی در رفع محدودیت‌ها نخواهیم داشت اما مشکل رعایت نکردن کامل پروتکل‌ها بهداشتی توسط برخی از افراد است که مشکل‌ساز می شود.

فدایی ادامه داد: بحث محدودیت تجمعات در مراکز مذهبی و نماز جماعت تا ۱۵ اردیبهشت برقرار است و مراکز شماره گذاری خودرو نیز طبق مصوبات قبلی به صورت محدود فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی موظف به آموزش  و تغییر رفتار اصناف است و سازمان صنعت، معدن و تجارت به همراه اتاق اصناف، بسیج، استانداری و میراث فرهنگی با تشکیل کمیته ای بر رعایت اصول بهداشتی در بازگشایی اصناف نظارت می کنند.

استاندار کرمان با اشاره به ازدحام مردم برای ثبت نام سیم کارت تلفن همراه برای دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی افزود: به منظور جلوگیری از ازدحام مردم و پیشگیری از تبعات ناشی از رعایت نشدن موارد بهداشتی، طبق دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از عصر روز گذشته شنبه ۳۰ فروردین‌ماه ثبت نام و دریافت سیم کارت رایگان در تمام دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی و ICT روستایی در سراسر استان ممنوع است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=10918
  • منبع : ایرنا

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.