• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4
جواهری:

مطمئن باشید درخواست ما برای تعطیلی لیگ به خاطر ترس از سقوط نیست

  • کد خبر : 11220
  • 23 اردیبهشت 1399 - 11:00
مطمئن باشید درخواست ما برای تعطیلی لیگ به خاطر ترس از سقوط نیست

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان گفت: مطمئن باشید ما ترس از سقوط نداریم و فقط نگران نقل‌وانتقالات فصل بعد هستیم.  محمد جواهری درباره نامه تعدادی از باشگاه‌های لیگ برتری برای نیمه‌تمام ماندن فصل جاری مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به شرایطی که اکنون در کشور وجود دارد، ادامه لیگ برتر سخت است. الان تیم‌ها به پنج تا […]

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان گفت: مطمئن باشید ما ترس از سقوط نداریم و فقط نگران نقل‌وانتقالات فصل بعد هستیم.

 محمد جواهری درباره نامه تعدادی از باشگاه‌های لیگ برتری برای نیمه‌تمام ماندن فصل جاری مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به شرایطی که اکنون در کشور وجود دارد، ادامه لیگ برتر سخت است. الان تیم‌ها به پنج تا شش هفته زمان برای آمادگی نیاز دارند و از طرف دیگر با توجه وضعیت جغرافیایی کشورمان و کم شدن پروازها، رفت و آمد تیم‌ها سخت خواهد بود. ضمن اینکه با گرم شدن هوا نیز وضعیت دشوار خواهد شد و با همه این اوصاف ما پیشنهاد دادیم فصل جاری نیمه‌کاره تمام شود.

وی افزود: اگر هم مسئولان خیلی اصرار به برگزاری لیگ دارند می‌‌توانند هفته‌های باقیمانده را پیش از آغاز فصل بعد انجام دهند. ما پیش از این احتمال می‌دادیم بازی‌ها به زودی برگزار شود و به همین دلیل بازیکنان را ۱۵ اردیبهشت دور هم جمع کردیم و معاینات پزشکی هم انجام دادیم، اما اجازه تمرین داده نشد. اکنون سه ماه است مسابقات تعطیل شده و اگر بازی‌ها شروع شود، شک نکنید مصدومیت‌ها افزایش پیدا خواهد کرد. ضمن اینکه شاید بازیکنان خودشان مشکل بیماری نداشته باشند، اما می‌توانند ناقل بیماری شوند و برای خانواده آنها مشکلاتی ایجاد شود.

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان راجع به اینکه گفته می‌شود این باشگاه یکی از تنظیم‌کننده‌ها و اصلی‌ترین درخواست‌کننده‌های تعطیلی مسابقات لیگ است، گفت: به هیچ وجه این‌طور نیست. پیش از ما هفت الی هشت باشگاه نامه ارسالی به فدراسیون فوتبال را امضا کرده بودند و این‌طور نیست که ما جزوه اولین باشگاه‌ها باشیم.

«برخی تیم‌ها مدعی هستند در صورت شروع مسابقات در زمین مسابقه حاضر نخواهند شد، آیا باشگاه گل‌گهر هم چنین موضعی دارد؟»، جواهری در پاسخ به این پرسش گفت: خیر این‌طور نیست. ما به قانون احترام می‌گذاریم و هر تصمیمی که گرفته شود از آن تمکین خواهیم کرد، اما ما فقط پیشنهاد خودمان را دادیم.

وی در واکنش به این موضوع که به نظر می‌رسد باشگاه گل‌گهر به دلیل اینکه خطر سقوط این تیم را تهدید می‌کند درخواست نیمه‌تمام ماندن مسابقات لیگ برتر را دارد، بیان کرد: با توجه به تقویت تیم‌مان در نیم‌فصل روندی رو به رشد داشتیم و بیشتر از دیگر تیم‌ها از تعطیلی لیگ متضرر شدیم. ما پیش از تعطیلی بازی‌ها صنعت نفت آبادان و استقلال را شکست داده بودیم و تیم‌مان سرشار از انگیزه بود. مطمئن باشید ترس از سقوط نداریم و فقط نگران فصل بعد هستیم. ضمن اینکه نگران سلامتی بازیکنان‌مان نیز هستیم و می‌خواهیم اول سلامتی بازیکنان حفظ شود و بعد فرصت کافی برای نقل‌وانتقالات فصل بعد وجود داشته باشد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=11220

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.