• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
12
سرپرست میراث کرمان:

کرمان، جایگاه زیبنده‌ای در گردشگری کشور ندارد

  • کد خبر : 6392
  • 09 شهریور 1398 - 14:04
کرمان، جایگاه زیبنده‌ای در گردشگری کشور ندارد

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به تجربه فعالیت‌های خود در چند استان گردشگری کشور، گفت: کرمان نقطه عطف گردشگری ایران محسوب و تمامی ظرفیت ها از جمله جاذبه های تاریخی، فرهنگی، طبیعی، اکوتوریسم، و گردشگری سلامت در این استان مشاهده می شود. فریدون فعالی در حاشیه بازدید […]

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به تجربه فعالیت‌های خود در چند استان گردشگری کشور، گفت: کرمان نقطه عطف گردشگری ایران محسوب و تمامی ظرفیت ها از جمله جاذبه های تاریخی، فرهنگی، طبیعی، اکوتوریسم، و گردشگری سلامت در این استان مشاهده می شود.
فریدون فعالی در حاشیه بازدید ۴۰ فعال دفاتر خدمات مسافرتی کشور به منظور معرفی کرمان و گنجاندن این استان در تورهای گردشگری، افزود: کرمان از ظرفیت های ناشناخته گردشگری بسیاری برخوردار است اما با وجود همه ظرفیت ها و قابلیت ها جایگاه زیبنده‌ای در گردشگری کشور ندارد.

وی ادامه داد: تهیه طرح جامع گردشگری، پروژه های هدف و بسته تبلیغاتی برای معرفی ظرفیت های گردشگری استان در حال اجراست که امیدواریم به رونق بیشتر در این حوزه منجر شود.

فعالی تصریح کرد: همت بخش خصوصی و مسئولان دستگاه های متولی برای رونق بخشیدن به گردشگری استان کرمان در هیچ جای کشور مشاهده نمی شود و اتاق کرمان، کمیسیون گردشگری و بخش خصوصی بیش از مدیران دولتی برای این بخش تلاش می کنند.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و نماینده مردم کرمان و راور در خانه ملت نیز در ادامه این نشست گفت: فعالیت ایران در معرفی جاذبه های گردشگری در خارج از کشور ضعیف بوده و در داخل کشور نیز کرمان به خوبی شناخته و معرفی نشده است.

محمدمهدی زاهدی با تاکید بر اینکه نقش فعالان و مدیران آژانس ها و تورهای گردشگری برای توسعه و ارتقای حوزه گردشگری استان کرمان بی بدیل است، افزود: از این افراد درخواست می کنیم برای شناسایی و معرفی افتخارات و جاذبه های کرمان به ما کمک کنند.
لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=6392

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.