• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
11

گزارش عملکرد گل گهر از قهرمانی در لیگ یک تا آغاز فصل نوزدهم لیگ برتر

  • کد خبر : 6234
  • 05 شهریور 1398 - 10:41
گزارش عملکرد گل گهر از قهرمانی در لیگ یک تا آغاز فصل نوزدهم لیگ برتر

گل گهر سیرجان حالا در لیگ برتر فوتبال کشور استارت می‌زند و راه سختی برای ماندگاری و حتی درخشش در لیگ نوزدهم برتر فوتبال ایران را دارد وینگو بگوویچ پیرمرد کروات در بیستمین سال حضورش در فوتبال ایران به مهمترین دستاورد فوتبالی اش به همراه گل گهر و در لیگ دسته اول دست پیدا کرد. […]

گل گهر سیرجان حالا در لیگ برتر فوتبال کشور استارت می‌زند و راه سختی برای ماندگاری و حتی درخشش در لیگ نوزدهم برتر فوتبال ایران را دارد
وینگو بگوویچ پیرمرد کروات در بیستمین سال حضورش در فوتبال ایران به مهمترین دستاورد فوتبالی اش به همراه گل گهر و در لیگ دسته اول دست پیدا کرد.

بی تردید مهمترین افتخار وینکو در بیست و یکمین سال حضورش در فوتبال ایران با صعود گل گهر رقم خورد. او در حالی توانست به مقام قهرمانی در لیگ آزادگان دست پیدا کند که معیار سنجش عملکرد یک مربی در لیگ یک صعود به لیگ برتر است. او در حالی گل گهر را یک هفته مانده زودتر از پایان لیگ یک به لیگ برتر رساند که در اواخر سال ۹۷ باشگاه قصد داشت او را برکنار و جوادنکونام را جایگزینش کند. مدیران تیم همانطور که گفتند با مشاوره هایی که گرفتند وینکو را حفظ کردند و همراه او به لیگ برتر آمدند. این مهمترین افتخار وینکو و گل گهر سیرجان است و هر دو در یک زمان و در کنار هم به این مهم رسیده اند.

وینگو پیش از گل‌گهر، ۳ فصل در تیم‌هایی چون مس کرمان و مس رفسنجان فعالیت داشته و به خوبی با فضای این استان آشنا است.

فصل عجیب در لیگ دسته اول

تکلیف فصل عجیب لیگ دسته اول فوتبال ایران در یک هفته مانده به پایان این رقابت‌ها معلوم شد تا هفته پایانی این بازی‌ها حالتی کاملا تشریفاتی داشته باشد. گل‌گهر سیرجان یکی از دو تیم صعود کرده به لیگ برتر مشخص شد تا در لیگ نوزدهم برای نخستین بار حضور در لیگ برتر را تجربه خواهد کرد.

بحرانی که ختم به خیر شد
گل‌گهر که در پایان نیم‌فصل نخست با سرخ‌پوشان پاکدشت در صدر جدول در رقابت بود با افت این تیم در آغاز نیم‌فصل دوم و کسب ۳ پیروزی پیاپی به صدر جدول لیگ یک رسید با این حال بحران گل‌گهری‌ها از هفته بیست و یکم آغاز شد جایی که این تیم از ۷ بازی متوالی خود تنها ۶ امتیاز کسب کرد و این در حالی بود که هر دو قرعه استراحت گل‌گهر نیز در همین ایام نسیب این تیم شد تا وضعیت برای گل‌گهر در صدر جدول بحرانی شود. وینگو بگوویچ در همین روزها بود که تا یک قدمی اخراج از کادر فنی این تیم پیش رفت با این حال در نهایت وی به فعالیت خود روی نیمکت گل‌گهر ادامه داد و گل‌گهری که از هفته نوزدهم در صدر جدول لیگ یک حضور داشت تا آخرین روز صدر را حفظ کرد و در نهایت نیز به لیگ برتر رسید.

نقل و انتقالات

وینگو بگوویچ و تیمش حضور فعالی در بازار نقل و انتقالات داشتند.محمد زینالی،جفرسون داسیلوا،کوین جانسون،عبدالله حسینی و محمدعلی فرامرزی از مهم ترین بازیکنانی بودند که به گل گهر پیوستند.

بازیکنان تیم گل گهر سیرجان
میلاد فراهانی- مهرداد بشاگردی- رضا فخرآبادی‌پور- شاهین عباسیان – عبدالله حسینی – محسن طرهانی – علیرضا ابراهیمی – حسام پورهاشم -پدرام قاضی‌پور- امیر زیدآبادی – محمد زینالی – کوین جانسون – مهران گلزاری – علی طاهران- مهرداد عبدی – پیمان نامور- علی باقری – مهدی زبیدی- حسن شوشتری – یوسف وکیا – امین پورعلی – جفرسون – بهنام برزای – مهرداد بایرامی – پیمان رنجبری – علی قربان‌خانی- امیررضا محمودآبادی – سجاد آشوری – فرشاد بیابانی

لیگ برتر؛ صنعتی یا سنتی؟!
گل‌گهر از جمله تیم‌های متمول لیگ یک بوده و در طول دوران حضور خود در سطح دوم فوتبال ایران تقریبا هیچ گاه درگیر بحران‌های مالی نبوده است. با وجود این تداوم این روند در لیگ برتر آسان نخواهد بود و بسیاری از تیم‌هایی که در لیگ یک مشکلات مالی نداشتند در لیگ برتر دچار مشکل شده‌اند. گل‌گهر آکادمی قدرتمندی هم در اختیار دارد و تیم جوانان این باشگاه،فصل قبل در لیگ برتر جوانان کشور مقام چهارم را به خود اختصاص داد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=6234
  • منبع : مدال

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.