• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6
وکیا:

گل‌گهر فصل آینده حرف های زیادی برای گفتن دارد

  • کد خبر : 12035
  • 05 مهر 1399 - 11:36
گل‌گهر فصل آینده حرف های زیادی برای گفتن دارد

مدافع تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: با آمدن امیر قلعه‌نویی و بهتر شدن تیم از لحاظ مهره‌ای، قطعاً تیم ما فصل بعد حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. یوسف وکیا  در خصوص فصل نوزدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: فصل خیلی سختی بود و ۱۵ ماه در تمرینات بودیم و به بدن بچه‌ها فشار آمده بود اما […]

مدافع تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: با آمدن امیر قلعه‌نویی و بهتر شدن تیم از لحاظ مهره‌ای، قطعاً تیم ما فصل بعد حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

یوسف وکیا  در خصوص فصل نوزدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: فصل خیلی سختی بود و ۱۵ ماه در تمرینات بودیم و به بدن بچه‌ها فشار آمده بود اما با این همه فشار و سختی توانستیم رتبه خیلی خوبی کسب کنیم و شرمنده مردم نشویم.

و با اشاره به اینکه در گل‌گهر سیرجان ماندگار است ادامه داد: این فصل هم قراردادم را تمدید کردم و خوشحالم که در این باشگاه هستم. گل‌گهر از لحاظ مدیریتی و سخت‌افزاری خیلی شرایط خوبی دارد و امیدوارم امسال هم بتوانم به تیمم کمک کنم.

بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در پاسخ به این سوال که در فصل آینده می‌توانند موفقیت‌های بیشتری نسبت به فصل قبل کسب کنند یا خیر، تصریح کرد: صد درصد همینطور است. با آمدن امیر قلعه‌نویی و بهتر شدن تیم از لحاظ مهره‌ای، قطعاً تیم ما فصل بعد حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. ان‌شاءلله سال فوتبال خوبی برای گل‌گهر باشد و بتوانیم دست در دست هم رتبه‌ای در شان باشگاه گل‌گهر کسب کنیم.

وکیا در پایان در خصوص کار با امیر قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: کار کردن با او واقعا لذت‌بخش است. قلعه‌نویی نکات زیادی به بازیکنانش یاد می‌دهد که می‌تواند یک بازیکن را کاملا متحول کند. خدا‌راشکر که بعد از چند سال شاگرد او شدم.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=12035

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.