• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
25

۶ زندانی جرائم غیرعمد در شهربابک نیازمند حمایت خیران هستند

  • کد خبر : 11231
  • 23 اردیبهشت 1399 - 11:17
۶ زندانی جرائم غیرعمد در شهربابک نیازمند حمایت خیران هستند

به گفته رئیس زندان شهربابک، برای آزاد ۶ زندانی جرائم غیرعمد در شهربابک ۹۵۰ میلیون نیاز است. ابوالقاسم سلیمانی روز دوشنبه و در حاشیه مراسم گلریزان در شهربابک، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مراسم با هدف آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در شهربابک برگزار شد. وی با بیان اینکه به دلیل شیوع […]

به گفته رئیس زندان شهربابک، برای آزاد ۶ زندانی جرائم غیرعمد در شهربابک ۹۵۰ میلیون نیاز است.

ابوالقاسم سلیمانی روز دوشنبه و در حاشیه مراسم گلریزان در شهربابک، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مراسم با هدف آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در شهربابک برگزار شد.

وی با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی این مراسم با تعداد محدودی از خیران و نمایندگان شرکت ها در شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: طی این مراسم مقرر شد ۲۵۰ میلیون تومان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در نظر گرفته شود.

سلیمانی ابراز امیدواری کرد: با جمع آوری مبلغ بیشتری بتوانیم زمینه آزادی و بازگشتن زندانیان جرائم غیرعمد به آغوش خانواده شان را فراهم کنیم.

امام جمعه شهرستان شهربابک نیز در این مراسم گفت: همه ما در هر برهه ای از زمان در حال امتحان هستیم و فقط صابران در این آزمون سربلند و پیروز هستند.

حجت الاسلام انصاری با بیان اینکه تذکرات خداوند در قرآن کریم ما را هوشیار می سازد، افزود: امیدواریم خداوند امتحانی از ما بگیرد که در آن موفق باشیم.

وی ماه رمضان را زمانی برای رفع نیاز نیازمندان دانست و اظهار داشت: در این ماه پر خیر و برکت درهای بهشت باز و درهای جهنم بسته است.

حجت الاسلام انصاری یادآور شد: فردی که به خاطر یک اشتباه غیرعمد متهم و زندانی می شود برای ما یک تلنگر است.

وی تصریح کرد: فرزندانی وجود دارند که چشم به راه پدران خود که غیرعمد دوران حبس را می گذرانند هستند و ما با حمایت های خود می توانیم این چشم انتظاری را به پایان برسانیم.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=11231
  • منبع : ایرنا

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.