• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
5

آخرین آمار از وضعیت کرونا در کرمان؛ موارد مثبت به ۴۷۹ نفر رسید

  • کد خبر : 10766
  • 25 فروردین 1399 - 19:17
آخرین آمار از وضعیت کرونا در کرمان؛ موارد مثبت به ۴۷۹ نفر رسید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تعداد کل موارد مثبت کرونا در استان کرمان تاکنون به ۴۷۹ نفر و تعداد کادر درمان مبتلاشده از ابتدا تاکنون ۴۷ مورد است. مهدی شفیعی در تشریح آخرین آمار از وضعیت بیماری کرونا در استان کرمان اظهار داشت: از ۱۷۴ مورد نمونه ارسال شده برای آزمایشگاه طی ۲۴ ساعت […]

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تعداد کل موارد مثبت کرونا در استان کرمان تاکنون به ۴۷۹ نفر و تعداد کادر درمان مبتلاشده از ابتدا تاکنون ۴۷ مورد است.

مهدی شفیعی در تشریح آخرین آمار از وضعیت بیماری کرونا در استان کرمان اظهار داشت: از ۱۷۴ مورد نمونه ارسال شده برای آزمایشگاه طی ۲۴ ساعت گذشته، تست ۲۱ نفر مثبت شده است.

وی عنوان کرد: این افراد شامل ۸ مورد بستری که یک بیمار بستری در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم، یک بیمار بستری در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، سه بیمار بستری در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان و سه بیمار در بیمارستان‌های شهر کرمان، ۸ مورد اطرافیان بیمار، یک مورد سرپایی و ۴ مورد پرسنل درمانی بودند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه از این تعداد ۱۳ نفر زن و ۸ نفر مرد هستند، افزود: تعداد کل موارد مثبت کرونا در استان کرمان تاکنون به ۴۷۹ نفر و تعداد کادر درمان مبتلاشده از ابتدا تاکنون ۴۷ مورد است.

شفیعی با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۴ نفر از بیمارستان‌های استان ترخیص شدند که در مجموع تعداد بهبود یافته‌ها ۲۷۰ مورد است، گفت: تعداد افراد بستری در بیمارستان‌ها به علت ابتلا به کووید ۱۹ از ابتدا تاکنون ۳۴۳ نفر و ۲۶ نفر هم‌اکنون در بیمارستان‌های استان کرمان بستری هستند.

وی تعداد افراد بستری در آی‌سی‌یو را چهار نفر اعلام و خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۲۱ نفر در نقاهتگاه حضور دارند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=10766

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.