• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
8
در اولین حضور ایران در رقابت‌های جهانی فوتبال شرکت‌ها

آرمان گهر سیرجان قهرمان شد

  • کد خبر : 7942
  • 06 آبان 1398 - 9:35
آرمان گهر سیرجان قهرمان شد

نماینده ایران در رقابت‌های جهانی فوتبال شرکت‌ها به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد. این رقابتها با حضور ۱۶ تیم و از روز جمعه ۳ آبانماه در موناکو آغاز گردید که در پایان تیم آرمان گهر سیرجان نماینده کشورمان موفق شد با پیروزی در تمامی بازی ها و ۶ برد و کسب ۱۸ امتیاز مقتدرانه به […]

نماینده ایران در رقابت‌های جهانی فوتبال شرکت‌ها به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

این رقابتها با حضور ۱۶ تیم و از روز جمعه ۳ آبانماه در موناکو آغاز گردید که در پایان تیم آرمان گهر سیرجان نماینده کشورمان موفق شد با پیروزی در تمامی بازی ها و ۶ برد و کسب ۱۸ امتیاز مقتدرانه به مقام قهرمانی دست یابد.

نماینده ایران در بازی های دیروز خود تیم کمپانی sita کشور کیپ ورد را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست داد.در بازی دوم نیز پرتغال را با نتیجه پرگل ۸ بر ۰ مغلوب کرد و در آخرین دیدار روز گذشته نیز نیجریه را با نتیجه پرگل ۸ بر ۱ از پیش رو برداشت و با ۹ امتیاز به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

آرمان گهر امروز نیز با قدرت کار خود را آغاز و در بازی یک چهارم نهایی توانست با نتیجه ۳ بر ۱ تیم فوتبال ایرلند را شکست داده و به مرحله نیمه نهایی راه یابد.نماینده کشورمان در بازی نیمه نهایی نیز خوش درخشید و موفق شد با نتیجه ۶ بر ۰ تیم موناکو میزبان مسابقات را مغلوب کرده و فینالیست رقابتهای این دوره شود.

در بازی فینال این رقابت ها تیم آرمان گهر سیرجان موفق شد با نتیجه ۲ بر ۱ تیم RTC کشور کیپ ورد را شکست داده و قهرمانی این مسابقات را بدست آورد.

این اولین حضور ایران پس از عضویت سال گذشته در کنفدراسیون جهانی فوتبال شرکت هاست.

گفتنی است پیش از آغاز مسابقات با حکم آلبرت زیبلی رئیس این کنفدراسیون،آقای دکتر محمد دادکان بعنوان مدیرکل آکادمی و عضو هیات اجرایی کنفدراسیون جهانی فوتبال شرکت ها منصوب شد.

فدراسیون جهانی فوتبال شرکت ها در سال ۲۰۰۹ با هدف ارتقاء سلامت و سبک زندگی و گسترش نشاط و شادابی در محیط های کارگری و مستقل از فدراسیون جهانی فوتبال تاسیس شد و هم اکنون ۲/۵ میلیون بازیکن فوتبال در قالب ۶۰ کشور عضو این نهاد بین المللی هستند.در حال حاضر مسابقات فوتبال ۵ نفره توسط این فدراسیون برگزار می گردد. اما به گفته آلبرت زیبلی رئیس fifco برگزاری فوتبال ۷ نفره و ۱۱ نفره نیز در دستور کار قرار دارد.

فدراسیون ورزش کارگری از سال گذشته به عضویت این نهاد بین المللی در آمده است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=7942

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.