• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
10

آرمان گهر و پایان نوار ناکامی هایش در سیرجان

  • کد خبر : 7872
  • 01 آبان 1398 - 11:50
آرمان گهر و پایان نوار ناکامی هایش در سیرجان

در هفته نهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، آرمان گهر سیرجان توانست با نتیجه ۲-۱ از سد سپید رود رشت بگذرد. از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور در هفته نهم، آرمان گهر سیرجان توانست در استادیوم امام علی (ع) این شهر با دو گل امین اسدی تیم سپید رود رشت را […]

در هفته نهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، آرمان گهر سیرجان توانست با نتیجه ۲-۱ از سد سپید رود رشت بگذرد.

از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور در هفته نهم، آرمان گهر سیرجان توانست در استادیوم امام علی (ع) این شهر با دو گل امین اسدی تیم سپید رود رشت را با نتیجه ۲-۱ از سد خود بر دارد.

قاسم شهبا سرمربی تیم آرمان گهر سیرجان پس کسب پیروزی مقابل تیم سپید رود رشت در نشست خبری بعداز بازی گفت: سپید رود یکی از تیم‌های ریشه دار و قابل احترام فوتبال ایران است، بازیکان و مربی خیلی خوبی دارد و ما می‌دانستیم بازی خیلی سختی در پیش رو داریم.

او افزود: بازیکنان ما نیمه اول با برنامه کار کردند، روی ضد حمله به گل رسیدیم و سپس سپیدرود با اشتباه دفاع ما به بازی برگشت.

شهبا تصریح کرد: بخاطر کسب این سه امتیاز، بچه‌های ما قبل از به ثمر رسیدن گل ها، استرس زیادی داشتند و همین عامل نمی‌گذاشت توانایی خود را مطلوب‌تر نشان دهند و ۲۰ دقیقه آخر، بچه‌های ما به خود آمدند و به گل رسیدیم و خدا را شاکرم که سه امتیاز بازی را گرفتیم.

او بیان داشت: باید بگویم که به بازیکنانم ایمان دارم، بازیکنان خیلی خوبی جذب کردیم، شاید اگر کم شانسی‌ها و کم تجربگی بازیکنان ما در بازی‌های گذشته نبود، قطعاً امتیازات ما بیشتر از این بود.

شهبا افزود: ما در روزی که فقط ۲۰ دقیقه فوتبال بازی کردیم، توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم و گرفتن این سه امتیاز سخت بود و من این برد را به همشهریانم تبریک میگویم که ما را در این سال‌ها حمایت می‌کنند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=7872

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.