• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7
سرمربی آرمان گهر سیرجان‌:‌

آماده یک چالش بزرگ هستیم

  • کد خبر : 5043
  • 22 تیر 1398 - 22:07
آماده یک چالش بزرگ هستیم

سرمربی آرمان گهر مدعی است با برنامه‌ریزی صورت گرفته برای موفقیت در فصل جدید لیگ یک حضور خواهند یافت. آرمان گهر سیرجان موفق شد در این فصل جواز صعود به لیگ دسته اول را کسب کند و امیدوار است در راستای شرایطی که دنبال می‌کند، در این رقابت‌ها نیز به موفقیت دست یابند. قاسم شهبا، […]

سرمربی آرمان گهر مدعی است با برنامه‌ریزی صورت گرفته برای موفقیت در فصل جدید لیگ یک حضور خواهند یافت.

آرمان گهر سیرجان موفق شد در این فصل جواز صعود به لیگ دسته اول را کسب کند و امیدوار است در راستای شرایطی که دنبال می‌کند، در این رقابت‌ها نیز به موفقیت دست یابند.

قاسم شهبا، سرمربی این تیم در خصوص آخرین وضعیت تیمش به خبرنگار ما می‌گوید: از چند روز قبل اردوی خودمان را شروع کردیم و طی این دو مدت دو بازی دوستانه نیز برگزار کردیم که ابتدا برابر تیمی دسته سومی به برتری هفت بر یک رسیدیم و در دیدار بعدی نیز مقابل شاهین بوشهر لیگ برتری به پیروزی سه بر دو دست یافتیم.

وی ادامه داد: مدیران آرمان گهر حمایت لازم را از تیم داشته‌اند و البته باید این نکته را در نظر گرفت که این تیم کاملا نوپاست و در این مدت سه ساله توانسته دو صعود از لیگ دسته سوم تا لیگ یک داشته باشد. هدف بزرگی داریم و بازیکنانی نیز که به خدمت گرفته‌ایم بر این اساس بوده‌اند تا با انرژی و روحیه بالای خود برای موفقیت تیم بجنگند.

شهبا درباره پیش بینی‌اش از این فصل لیگ آزادگان گفت: بهرحال باید این مساله را در نظر گرفت که تیم‌های قدرتمندی در لیگ دسته اول حضور دارند. مس کرمان، مس رفسنجان، گل ریحان، بادران و … همه با سرمایه گذاری و هدف صعود تلاش خواهند کرد و این کار را کاملا سخت خواهد کرد. ما اما کاملا آماده یک چالش بزرگ هستیم و البته در این فصل بیشتر به دنبال این خواهیم بود تا تیم به ثبات برسد و بعد از آن از کوچکترین فرصت‌ها برای رسیدن به موفقیت بزرگتر سود خواهیم برد.

سرمربی آرمان گهر با اشاره به اینکه کار ارزیابی و نقل و انتقالات این تیم روزهای پایانی را پشت سر می‌گذارد گفت: ما در بیشتر پست‌ها به خواسته‌مان رسیدیم و با بازیکنان مدنظر به توافق دست یافتیم. طی روزهای آینده نیز برای دو پست باقیمانده تلاش خواهیم کرد و امیدوارم تیم قدرتمندی را برای موفقیت در این رقابت‌ها فراهم کنیم.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=5043

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.