• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8

آمادگی فولاد سیرجان ایرانیان برای حضور در جمع چهار تیم اول سوپرلیگ والیبال کشور

  • کد خبر : 11447
  • 24 مرداد 1399 - 3:13
آمادگی فولاد سیرجان ایرانیان برای حضور در جمع چهار تیم اول سوپرلیگ والیبال کشور

رئیس هیأت والیبال و سرپرست تیم فولاد سیرجان ایرانیان گفت: ۱۴ تیم در لیگ برتر حضور دارند که قطعا هر ۱۴ تیم برای قهرمانی آماده شده‌اند ما نیز این امید را داریم در مرحله اول جزء چهار تیم برتر حضور داشته باشیم و در ادامه نیز در فینال بتوانیم برای والیبال استان و شهرستان سیرجان […]

رئیس هیأت والیبال و سرپرست تیم فولاد سیرجان ایرانیان گفت: ۱۴ تیم در لیگ برتر حضور دارند که قطعا هر ۱۴ تیم برای قهرمانی آماده شده‌اند ما نیز این امید را داریم در مرحله اول جزء چهار تیم برتر حضور داشته باشیم و در ادامه نیز در فینال بتوانیم برای والیبال استان و شهرستان سیرجان افتخارآفرینی کنیم.

محمدرضا شریف‌پور اظهار داشت: سال ۹۸ شرکت فولاد سیرجان ایرانیان مثل سالیان گذشته تیم والیبال را تحت حمایت این شرکت روانه مسابقات سوپر لیگ والیبال کرد که در دور رفت متاسفانه نتایج قابل قبولی کسب نشد.

رئیس هیأت والیبال و سرپرست تیم فولاد سیرجان ایرانیان ادامه داد: اما در نیم فصل با جذب چند بازیکن و تغییراتی که در کادر فنی انجام شد، تندروان مسئولیت فنی تیم را دور برگشت برعهده گرفتند که نتایج تیم در دور برگشت قابل قبول و امیدوارکننده  بود این امید را داشتیم که در جمع چهار تیم برتر راه پیدا کنیم که متاسفانه به‌دلیل شیوع ویروس کرونا لیگ تعطیل و پایان لیگ اعلام شد.

وی گفت: با حضور تیم بزرگسالان در سوپر لیگ باید تیم‌های نوجوانان و جوانان را تشکیل می‌دادیم که این دو تیم از جوانان استان کرمان را تشکیل و روانه مسابقات کردیم که امیدواریم این دو تیم در ادامه با کسب تجربه بتوانند با حضور خود در تیم امید و بزرگسالان کمک کنند.

شریف‌پور افزود: در اردیبهشت ماه قرارداد کادر فنی تیم را کامل بستیم و حدود ۷۰ درصد بازیکنان نیز قرارداد آنها بسته شد که جزء اولین تیم‌هایی بودیم که تیم کامل برای فصل جدید بسته شد، در جذب بازیکنان بعد از بحث فنی، اخلاق بازیکنان را در دستور کار قرار دادیم که بتوانیم یک تیم اخلاق‌مدار داشته باشیم که در طی این چندسال، این فصل بهترین تیم را در خدمت گرفتیم که ان‌شاالله بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای استان و شهرستان سیرجان باشیم.

وی در ادامه اظهار کرد: متاسفانه به‌دلیل وضعیت قرمز در شهرستان سیرجان ما نتوانستیم جواز تمرینات خود را در شهر سیرجان کسب کنیم و مجبور شدیم علی‌رغم میل باطنی اردوی آماده‌سازی تیم را در تهران در سالن مجموعه فدراسیون والیبال با سخت‌ترین پروتکل‌های بهداشتی برپا کنیم.

شریف‌پور افزود: این مسئله در حالی برای ما رخ داده است که دیگر تیم‌های حاضر در سوپرلیگ که شهرشان نیز در گیر ویروس کروناست، تمرینات خود را در شهر خودشان بدون هیچ مشکلی آغاز کردند که ما تنها تیمی بودیم که ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا اجازه تمرینات در شهر سیرجان را به ما ندادند.

وی خاطرنشان کرد: ما حاضر بودیم در معمولی‌ترین سالن شهر سیرجان و حتی شهر سرچشمه و یا کرمان  تمرینات خود را پیگیری کنیم که باز هم ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا مخالفت کرد و کمتر از بیست روز مانده به شروع مسابقات ما نمی‌دانیم آیا اجازه خواهند داد که مسابقات‌مان را در سیرجان پیگیری کنیم یا خیر.

شریف‌پور تصریح کرد: در جذب بازیکنان بومی در تیم هیچ حاشیه‌ای نبوده، عباسلو خودش در نظر داشت امسال در اراک بازی کند و بنا به خواسته خود از جمع ما جدا شد، هادی برشان و یکی، دو نفر از بازیکنان بومی نیز به‌دلیل عدم توافق مالی نتوانستیم در خدمت این بازیکنان باشیم.

وی با اشاره به اینکه اگر شخصی در استان بازیکن سراغ دارد که بتواند به تیم در سوپرلیگ کمک کند به ما معرفی کند، ادامه داد: اگر بازیکن بومی بتواند کمک کند حتما ما این بازیکن را جذب خواهیم کرد.اشتباهات سال گذشته که در یارگیری داشتیم امسال تکرار نکردیم و نخواهیم کرد؛ سال گذشته یکی از بازیکنان تاثیرگذار خودمان را به‌دلیل مصدومیت از دست دادیم و جایگزین مناسبی برای این بازیکن نداشتیم.

 رئیس هیأت والیبال و سرپرست تیم فولاد سیرجان ادامه داد: در فصل جدید افزایش بودجه‌ای نداشتیم مسئولان فولاد سیرجان ایرانیان همان بودجه سال گذشته را برای ما تصویب کردند که با توجه به اوضاع اقتصادی کشور می‌توان گفت که بودجه تیم والیبال کمتر نیز شده است.

سرپرست تیم فولاد سیرجان ایرانیان ادامه داد: متاسفانه در استان کرمان آنالیزور و مربی بدنساز اختصاصی والیبال نداریم و ما مجبور شدیم در این دو پست دو نفر از بهترین‌های کشور را جذب کنیم، قطعا اگر مربی و آنالیزور خوب در سیرجان یا استان کرمان داشتیم انتخاب اول ما بودند.

وی عنوان کرد: ۱۴ تیم در لیگ حضور دارند که قطعا هر ۱۴ تیم برای قهرمانی آماده شده‌اند ما نیز این امید را داریم در مرحله اول جزء چهار تیم برتر حضور داشته باشیم و در ادامه نیز در فینال بتوانیم برای والیبال استان و شهرستان سیرجان افتخارآفرینی کنیم.

وی گفت: در بحث بانوان، فصل گذشته برای اولین بار با کادر فنی کاملا بومی و تیمی با بازیکنان ۷۰ درصد بومی را روانه مسابقات کردیم که در پایان موفق شدیم مقام اول این مسابقات را کسب کنیم.اما در حال حاضر به نفع والیبال بانوان استان و شهرستان سیرجان نیست که در لیگ برتر تیم‌داری کنیم.قطعا در فصل جدید تیم بانوان خواهیم داشت باید بیشتر این مسئله رسیدگی شود تا تصمیم بهتری برای حضور بانوان غیر بومی در سوپر لیگ یا با بانوان بومی در لیگ دسته اول گرفته شود.

شریف پور همچنین اظهار داشت: در بحث والیبال، کارگروه والیبال از تمامی اقشار جامعه والیبال تشکیل دادیم که کوچک‌ترین مسئله در کارگروه به مشورت گذاشته خواهد شد که بعد از کارگروه در هیات رئیسه به مسائل خواهیم پرداخت و در آخر نیز در شورای ورزش که در راس شورا فرماندار است، به جمع‌بندی خواهیم رسید.

وی بیان داشت: استان کرمان این پتانسیل دارد که در سوپر لیگ والیبال کشور دو تیم داشته باشد که در بالاترین سطح مسابقات کشور حضور داشته باشند که برای شهر کرمان نیز آرزو داریم یک تیم داشته باشد.

اما چند سالی‌ست که در این اوضاع اقتصادی و مشکلاتی که کشور با آن مواجه است، رئیس هیات والیبال شهرستان سیرجان بنگاه اقتصادی مثل فولاد سیرجان ایرانیان را پای کار کشانده و در عرصه والیبال در بهترین شرایط پرچم والیبال سیرجان را در کشور بالا نگه داشته و هر ساله شاهد هستیم که تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان در لیگ برتر والیبال کشور حضور دارد و خود را جزء مدعیان معرفی کرده  است.

 جدا از عزم بالای مدیران شرکت فولاد سیرجان ایرانیان در ورزش همیشه پیش‌قدم بوده‌اند در حالی که بسیار کار دشواری‌ست که در این دوره بتوان بنگاه‌های اقتصادی را مجاب کرد که در ورزش هزینه کنند. در استان کرمان شاهد بنگاه‌های اقتصادی بیشماری هستیم اما اکثر بنگاه‌های اقتصادی از زیر چنین مسئولیت‌هایی شانه خالی می‌کنند.

با این حال محمدرضا شریف‌پور رئیس هیات والیبال شهرستان سیرجان و سرپرست تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان اعتبار خاصی برای والیبال استان و شهرستان سیرجان در کشور دست و پا کرده است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=11447

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.