• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6

ازدحام در دفاتر پیشخوان دولت سیرجان

  • کد خبر : 10901
  • 31 فروردین 1399 - 20:28
ازدحام در دفاتر پیشخوان دولت سیرجان

سرپرست فرمانداری سیرجان گفت: به دنبال تقاضای همشهریان برای ثبت نام سیمکارت به منظور دریافت وام یک میلیون تومانی؛ دفاتر پیشخوان شهرستان سیرجان با ازدحام روبرو شدند. سهراب بهاالدینی، سرپرست فرمانداری سیرجان گفت: پس از اعلام تصمیم دولت برای دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی یارانه بگیران و از آنجایی که داشتن سیم کارت تلفن همراه به نام شخص سرپرست […]

سرپرست فرمانداری سیرجان گفت: به دنبال تقاضای همشهریان برای ثبت نام سیمکارت به منظور دریافت وام یک میلیون تومانی؛ دفاتر پیشخوان شهرستان سیرجان با ازدحام روبرو شدند.

سهراب بهاالدینی، سرپرست فرمانداری سیرجان گفت: پس از اعلام تصمیم دولت برای دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی یارانه بگیران و از آنجایی که داشتن سیم کارت تلفن همراه به نام شخص سرپرست خانوار برای دریافت وام اجباری است و از سوی دیگر بنا بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی وضع شده برای حفظ فاصله گذاری اجتماعی؛ کنترل ویروس کرونا و جلوگیری از ازدحام مردم و تبعات ناشی از  رعایت نکردن طرح فاصله گذاری اجتماعی و با توجه به ازدحام مشاهده شده در دفاتر پیشخوان دولت،از عصر روز گذشته شنبه ۳۰ فروردین ماه ثبت نام و دریافت سیم کارت رایگان در کلیه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی و ICT روستایی در سراسر شهرستان ممنوع و متخلفان با جدیت مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

بهاالدینی تصریح کرد: متاسفانه از صبح شنبه شاهد حضور برخی متقاضیان در دفاتر پیشخوان بودیم. این امر خطر شیوع کرونا را افزایش می‌دهد و اگر دفتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی و ICT روستایی بخواهند همچنان اقدام به فروش سیم کارت به صورت حضوری نمایند با واحد متخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

سرپرست فرمانداری اقدام الکترونیکی برای دریافت سیمکارت را بهترین راه موجود خواند و گفت: همشهریان گرامی می‌توانند جهت ثبت نام سیم کارت بصورت الکترونیکی؛ از طریق درگاه الکترونیکی (وب سایت) اپراتور‌های تلفن همراه برای دریافت سیم کارت مدنظر اقدام کنند درخواست متقاضی از طریق اداره پست در محل آدرس وارد شده در هنگام ثبت نام تحویل متقاضیان خواهد شد. بایستی در شرایط موجود با همراهی و تعامل دو طرفه به کاهش شیوع ویروس کرونا کمک کنیم.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=10901

برچسب ها

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.