• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
25
کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال:

از نظر ذهنی و جسمی آماده نیستیم

  • کد خبر : 7218
  • 10 مهر 1398 - 13:24
از نظر ذهنی و جسمی آماده نیستیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: از نظر ذهنی و جسمی آماده مسابقات جام‌جهانی نیستیم. به گزارش فارس، ایگور کولاکوویچ پس از شکست ۳ بر یک تیم ملی والیبال ایران مقابل مصر در رقابت‌های جام‌جهانی در مورد این مسابقه اظهار داشت: اول از همه، به تیم مصر برای کسب این پیروزی تبریک می‌گویم. ما برای […]

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: از نظر ذهنی و جسمی آماده مسابقات جام‌جهانی نیستیم.

به گزارش فارس، ایگور کولاکوویچ پس از شکست ۳ بر یک تیم ملی والیبال ایران مقابل مصر در رقابت‌های جام‌جهانی در مورد این مسابقه اظهار داشت: اول از همه، به تیم مصر برای کسب این پیروزی تبریک می‌گویم. ما برای این مسابقات هنوز آماده نشده‌ایم. ما بنا به دلایل زیادی که وجود دارد از نظر ذهنی و جسمی برای این مسابقات آماده نیستیم.

وی ادامه داد: امروز در لحظات مهم، مخصوصاً در ست دوم و سوم خوب بازی نکردیم. در ست سوم و در امتیاز ۱۷ بر ۱۶ به حریف نزدیک شدیم، اما در نهایت باختیم. نتوانستیم مثل همیشه بازی کنیم و در نهایت با نتیجه ۳ بر یک بازنده شدیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد غیبت امیر غفور در دیدار مقابل مصر گفت: غفور امروز آماده نبود تا این بازی را انجام دهد. من می‌خواستم (پوریا) یلی را در زمین ببینم. یلی بازیکن جوان و آینده‌داری است و امسال قهرمان جوانان جهان شد، بنابراین من می‌خواستم امروز او را در یک شرایط دشوار آزمایش کنم.

کولاکوویچ درمورد برنامه‌هایش برای مسابقات بعدی عنوان کرد: زمان زیادی برای ایجاد تغییرات وجود ندارد. ما آمادگی لازم برای این مسابقات طولانی را نداریم. امیدوارم بازیکنان بعد از این شکست ناراحت بوده و احساس بدی پیدا کنند تا انرژی خود را کمی در زمین تغییر دهند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=7218

برچسب ها

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.