• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
21
با حضور حجت‌الاسلام مظفری‌نژاد؛

از پیشکسوتان اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش تجلیل شدند

  • کد خبر : 5471
  • 05 مرداد 1398 - 8:42
از پیشکسوتان اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش تجلیل شدند

طی مراسمی با حضور رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش، پیشکسوتان این اداره در شهرستان سیرجان تجلیل شدند. حجت‌الاسلام و المسلمین مظفری‌نژاد رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش در دیدار با کارکنان عقیدتی سیاسی فرماندهی آماد و پشتیبانی، مرکز آموزش شهدای وظیفه و جمعی از پیشکسوتان این نیرو در شهرستان سیرجان با اشاره […]

طی مراسمی با حضور رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش، پیشکسوتان این اداره در شهرستان سیرجان تجلیل شدند.

حجت‌الاسلام و المسلمین مظفری‌نژاد رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش در دیدار با کارکنان عقیدتی سیاسی فرماندهی آماد و پشتیبانی، مرکز آموزش شهدای وظیفه و جمعی از پیشکسوتان این نیرو در شهرستان سیرجان با اشاره به روایتی از امام حسن عسکری (ع) تصریح کرد: ما باید به سخنان بزرگان دین گوش فرا دهیم و آن را در زندگی خود مد‌نظر قرار دهیم.

وی افزود: طبق فرمایشات امام حسن عسکری(ع) باید تقوای الهی پیشه کنیم و خود را از ریا و غیبت در امان بداریم و حرمت همدیگر را نگه داریم چرا که غیبت سبب می‌شود تا حرمت‌ها شکسته شود زیرا حرمت مومن از حرمت خانه خدا واجب تر است و ما باید حرفی که پشت سر می‌زنیم بتوانیم با دلیل و مدرک ثابت کنیم در غیر این صورت مرتکب گناه بزرگی شده ایم.

رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش بیان داشت: امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون جانفشانی‌های بازنشستگان، رزمندگان دیروز و همرزمان آنان که به درجه رفیع شهادت نایل و آنهایی که امروز در سنگر آنان خدمت می‌کنند، است.

حجت‌الاسلام مظفری‌نژاد با بیان اینکه مومن باید صادق و امانت‌دار باشد، خاطرنشان کرد: این پست‌ها و مقام‌ها امانت است و باید روز قیامت لحظه به لحظه کارهای‌مان را جواب دهیم.

وی نگاه توحیدی، ولایتمداری و معنویت اسلامی را از شاخصه‌‌های کارکنان دانست و افزود: پایبندی به هویت اسلامی، روحیه استکبارستیزی و هوشیاری و بصیرت در عرصه‌های مختلف جامعه از دیگر خصیصه‌های ارتش جمهوری اسلامی ابران است.

حجت الاسلام مظفری نژاد همچنین با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر شبیخون فرهنگی دشمن در قالب جنگ نرم، گفت: هدف کلان دشمن در جنگ نرم، ترویج فرهنگ و زندگی غربی، تضعیف نهاد خانواده و مقابله با سیاست فرزندآوری و گسترش نهادهای فرهنگی غربی، ترویج و گسترش علوم انسانی غربی و لاابالی گری در جامعه است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه کارکنان این اداره باید برای دیگران الگو باشند، گفت: رفتار، کردار، گفتار و ظاهر باید براساس کارآمدترین الگوها و متناسب با فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی باشد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=5471

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.