• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5
استاندار کرمان:

استان کرمان از لحاظ زیرساخت های ارتباطاتی ضعیف است

  • کد خبر : 3946
  • 12 اردیبهشت 1398 - 12:32
استان کرمان از لحاظ زیرساخت های ارتباطاتی ضعیف است

استاندار کرمان گفت: رسانه های نوین و فناوری ارتباطات می تواند در سرعت و گسترش توسعه کشور و استان موثر بوده و نقش مهمی داشته باشد. دکتر”محمدجواد فدایی” امروز ۱۲ اردیبهشت ماه در اولین همایش رسانه های نوین و شکل‌دهی نهادهای اجتماعی در دانشگاه تحصیلات تکمیلی کرمان(هایتک) با حضور وزیر ارتباطات اظهار کرد: بحث رسانه […]

استاندار کرمان گفت: رسانه های نوین و فناوری ارتباطات می تواند در سرعت و گسترش توسعه کشور و استان موثر بوده و نقش مهمی داشته باشد.

دکتر”محمدجواد فدایی” امروز ۱۲ اردیبهشت ماه در اولین همایش رسانه های نوین و شکل‌دهی نهادهای اجتماعی در دانشگاه تحصیلات تکمیلی کرمان(هایتک) با حضور وزیر ارتباطات اظهار کرد: بحث رسانه های نوین و فناوری های اطلاعات و ارتباطات موضوع بسیار مهم و تخصصی است.
وی افزود: رسانه های نوین و فناوری ارتباطات می تواند در سرعت و گسترش توسعه کشور و استان موثر بوده و نقش مهمی داشته باشند که در همین راستا لازم است از این امکان برای توسعه سریع استان استفاده کرد اما باید از سوی دیگر این توجه را داشت که این مسئله نیاز به ملزوماتی دارد.
فدایی با اشاره به ویژگی های رسانه های نوین تصریح کرد: رسانه های نوین به دلیل همین ویژگی ها می تواند در رشد، توشعه و پیشرفت اقتصادی کشور و استان مفید باشد.
وی بیان کرد: یکی از ویژی ها تعاملی بودن و ارتباط دو سویه رسانه های نوین است برخلاف رسانه های قبل و این تعاملی بودن موجب می شود تصمیماتی که در توسعه می گیریم به کارشناسان مختلف عرضه و نظرات بیشتری را بگیریم و می شود تصمیمات را به نقد گذاشت.
استاندار کرمان با اشاره به ناهمزمانی پیام دهنده و پیام گیرنده افزود: این ویژگی نشان می دهد که توسعه متوقف نمی شود و ظرفیت بالای اطلاع رسانی رسانه های نوین موجب می شود تا بتوانیم در گستره وسیعی، فعالیت های توسعه ای را مورد توجه قرار دهیم.
وی افزود: برای استفاده از این امکان، باید موانع موجود را از بین ببریم که بخشی از این موانع، زیرساخت هایی است که باید در کشور و استان وجود داشته باشد و از وزیر ارتباطات می خواهیم عنایت ویژه ای به استان کرمان داشته باشند.
فدایی اظهار کرد: استان کرمان از لحاظ زیرساخت های ارتباطاتی ضعیف است و کمبودهای زیادی دارد و لازم است در زمانبندی قابل قبولی این کمبودها رفع شود تا بتوانیم از رسانه های نوین و فناوری ارتباطات استفاده کنیم.
لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=3946
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.