• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

استان کرمان بیشترین تیم حاضر در لیگ های کشوری را دارد

  • کد خبر : 10348
  • 13 بهمن 1398 - 8:57
استان کرمان بیشترین تیم حاضر در لیگ های کشوری را دارد

رییس هیات فوتبال استان کرمان با بیان اینکه درخت فوتبال کرمان تنومند شده ،گفت: استان کرمان با ۵۵ تیم امروزه بیشترین تیم در لیگ های کشوری را دارد که این مهم با وجود تمامی مشکلات مادی و اقتصادی محقق شده است. به گزارش ایرنا، علی قرایی شامگاه شنبه در آیین تجلیل از پیشکسوتان فوتبال استان […]

رییس هیات فوتبال استان کرمان با بیان اینکه درخت فوتبال کرمان تنومند شده ،گفت: استان کرمان با ۵۵ تیم امروزه بیشترین تیم در لیگ های کشوری را دارد که این مهم با وجود تمامی مشکلات مادی و اقتصادی محقق شده است.

به گزارش ایرنا، علی قرایی شامگاه شنبه در آیین تجلیل از پیشکسوتان فوتبال استان در تالار پالیز کرمان افزود: امروزه به همت باشگاه‌ها و صنایع پرچم فوتبال استان بالا است.

وی با بیان اینکه در حوزه فوتسال و فوتبال ساحلی چند زمین احداث شده است اظهار داشت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده و تلاش تمامی اهالی ورزش استان کرمان درخت فوتبال تنومند شده و همچنین باید از تجارب و گفتمان برای ارتقای این ورزش استفاده کنیم.

رییس هیات فوتبال استان کرمان با تاکید بر اینکه درخت فوتبال استان به پشتیبانی پیشکسوتان به ثمر رسیده است گفت: استان کرمان رتبه نخست کشور را در لیگ دسته یک، فوتسال و فوتبال بانوان دارد که نشان از پویا بودن فوتبال استان دارد.

وی ادامه داد: فوتبال کرمان به جایی رسیده که هیات‌های فوتبال استان ها از ما مشورت می خواهند و جزو تیم مدیریتی خود می دانند که گامی بزرگ برای فوتبال استان محسوب می شود.

قرایی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: مالکیت ورزشگاه سلیمی کیا به اداره کل ورزش و جوانان داده شده که در اختیار ورزش استان قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: چمن این زمین فوتبال سنتی و نوستالوژی تعویض شود که آن را در اختیار فوتبال استان بگذاریم.

این آیین به همت هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد و پیشکسوتان فوتبال استان با اهدای لوح و نشان تقدیر شدند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=10348

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.