• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8
بایرامی:

استرس از تیم‌مان دور شد/ گل‌گهر سقوط نمی‌کند

  • کد خبر : 9732
  • 08 دی 1398 - 8:57
استرس از تیم‌مان دور شد/ گل‌گهر سقوط نمی‌کند

مهرداد بایرامی، مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان مدعی است تیمش در لیگ برتر خواهد ماند و جایگاهش را در جدول بهتر می‌کند. مهرداد بایرامی با اشاره به کسب اولین پیروزی تیمش در لیگ امسال برابر ماشین‌سازی گفت: با تیمی روبه‌رو شدیم که در این فصل نتایج خوبی گرفته بود و مربی خوبی مثل رسول خطیبی […]

مهرداد بایرامی، مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان مدعی است تیمش در لیگ برتر خواهد ماند و جایگاهش را در جدول بهتر می‌کند.

مهرداد بایرامی با اشاره به کسب اولین پیروزی تیمش در لیگ امسال برابر ماشین‌سازی گفت: با تیمی روبه‌رو شدیم که در این فصل نتایج خوبی گرفته بود و مربی خوبی مثل رسول خطیبی را روی نیمکت داشت. ما قبل از تعطیلی لیگ، نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز این بازی داشتیم و خوشبختانه در زمین خودمان به چیزی که می‌خواستیم دست پیدا کردیم. وقتی گل را زدیم شرایط خاصی در تیم ایجاد شد و استرس داشتیم که برد را از دست ندهیم. خدا را شکر که از این گل محافظت کردیم و در نهایت به اولین برد در این فصل رسیدیم.

مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در ادامه همچنین خاطر نشان کرد: این برد باعث شد تا استرس از تیم دور شود و حالا با اعتمادبه‌نفس بیشتری لیگ را ادامه خواهیم داد. در تعطیلات نیم‌فصل هم قطعاً کادر فنی تیم را تقویت خواهد کرد و در ۱۴ بازی باقیمانده این فرصت را داریم که امتیازهای از دست داده را جبران کنیم. جایگاه ما اصلاً خوب نیست و در نیم‌فصل دوم باید چند برابر تلاش کنیم تا این نتایج جبران شود.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا خطر سقوط گل‌گهر را تهدید نمی‌کند؟»، اظهار داشت: ما به هیچ عنوان سقوط نخواهیم کرد. گل‌گهر تیم خوبی است و باشگاه هم امکانات لازم را در اختیار کادر فنی و بازیکنان قرار داده است. بعد از آمدن مجید جلالی شرایط فنی تیم بهتر شد و در چند بازی هم مستحق برد بودیم، ولی متأسفانه به حق‌مان نرسیدیم. در نیم‌فصل دوم اما شرایط را تغییر خواهیم داد و از انتهای جدول جدا خواهیم شد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=9732

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.