• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
11
کاروان تبریز صبح امروز سیرجان را به قصد یزد ترک کرد

استقبال مردم سیرجان از صنایع دستی تبریز

  • کد خبر : 1774
  • 16 اردیبهشت 1397 - 12:13
استقبال مردم سیرجان از صنایع دستی تبریز

کاروان سفیران گردشگری آذربایجان در سیرجان شب گذشته مورد استقبال شهروندان قرار گرفت و این کاروان صبح امروز سیرجان را به قصد یزد ترک کرد. سفیران گردشگری ۲۰۱۸ از آذربایجان شرقی که در قالب ۱۲ اتوبوس از دیروز میهمان سیرجانی‌ها بودند  شب گذشته با مانور کاروانی اتوبوس‌ها و نمایش صنایع دستیآذربایجان در این اتوبوس‌ها، مراسم جشن […]

کاروان سفیران گردشگری آذربایجان در سیرجان شب گذشته مورد استقبال شهروندان قرار گرفت و این کاروان صبح امروز سیرجان را به قصد یزد ترک کرد.

سفیران گردشگری ۲۰۱۸ از آذربایجان شرقی که در قالب ۱۲ اتوبوس از دیروز میهمان سیرجانی‌ها بودند  شب گذشته با مانور کاروانی اتوبوس‌ها و نمایش صنایع دستیآذربایجان در این اتوبوس‌ها، مراسم جشن کاروانی خود را در پارک مسافر سیرجان برگزارکردند.

در این جشن برنامه‌های متنوع فرهنگی مشترک سیرجان و آذربایجان برگزار شد و در حاشیه این مراسم ، محمد حسین تجلی معاون میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: کاروان گردشگری استان‌های آذربایجان شرقی و غربی که به سیرجان آمدند که این امر  یک برنامه فرهنگی و هنری گردشگری است که در سراسر کشور در حال برگزاری برای معرفی شهر تبریز به عنوان شهر پایتخت گردشگری جهان اسلام است.

وی افزود: این کاروان برنامه‌هایی را در استان کرمان داشتند و ما به عنوان اینکه سیرجان به عنوان شهر جهانی گلیم شیرکی پیچ معرفی و اعلام شد این فرصت را ایجاد کردیم تا هنرمندان و صنعتگران آذربایجان شرقی و غربی و با توجه به اینکه تبریز هم شهر قالی ایران به ثبت رسیده در سیرجان حضور پیدا کنند تا علاوه بر تبادلات فرهنگی با هنرمندان سیرجانی با مردم این شهرستان هم دیدار داشته باشند.

این کاروان سحرگاه امروز  سیرجان را به مقصد شهر یزد ترک کرد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=1774

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.