• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
14
مدیر منطقه ویژه اقتصادی سیرجان خبر داد:

اعطای مجوز ترخیص ماشین آلات سنگین از گمرک سیرجان

  • کد خبر : 2077
  • 22 اردیبهشت 1397 - 9:45
اعطای مجوز ترخیص ماشین آلات سنگین از گمرک سیرجان

مدیر منطقه ویژه اقتصادی سیرجان گفت: با مجوز ترخیص ماشین آلات سنگین از منطقه ویژه اقتصادی سیرجان این منطقه قطب تامین ماشین آلات صنعتی و معدنی شد. نصرت الله ضیاء شهابی ،مدیر منطقه ویژه اقتصادی سیرجان گفت:با اعطای این مجوز از سوی گمرک جمهوری اسلامی و اینکه این شهرستان نقش مهمی در تامین نیاز‌های اولیه صنایع و معادن استان […]

مدیر منطقه ویژه اقتصادی سیرجان گفت: با مجوز ترخیص ماشین آلات سنگین از منطقه ویژه اقتصادی سیرجان این منطقه قطب تامین ماشین آلات صنعتی و معدنی شد.

نصرت الله ضیاء شهابی ،مدیر منطقه ویژه اقتصادی سیرجان گفت:با اعطای این مجوز از سوی گمرک جمهوری اسلامی و اینکه این شهرستان نقش مهمی در تامین نیاز‌های اولیه صنایع و معادن استان کرمان و منطقه جنوب شرق و مرکزی دارد امسال ترخیص ماشین آلات راهسازی و معادن از گمرک این منطقه انجام می‌شود.

ضیاء شهابی افزود: طی مدت کوتاه سه ماهه گذشته و علی رغم تحریم ها‌ی اقتصادی بیش از ۵۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین مورد نیاز شرکت‌هایراهسازی و معدنی به این منطقه وارد شده است تا چرخ اقتصاد تولید در منطقه همچنان فعال و پرتلاش باشد.

وی افزود: با این تحول اقتصادی و استقبال سرمایه گذاران از ورود این نوع ماشین آلات و وجود بیش از ۲۰۰ نفر نیروی ماهر و متخصص در منطقه طرح مونتاژ و تولید ماشین آلات سنگین مذکورهم در دستور کار منطقه ویژه اقتصادی سیرجان قرار گرفت.

ضیاء شهابی گفت: یکی ازسرمایه گذاران آماده اجرای طرح تولید و مونتاژ برای صادرات به کشور‌های همسایه از جمله پاکستان وافغانستان وتامین نیاز داخل کشوراست و امیدواریم با حمایت مسئولین در سال جاری این طرح بتواند زمینه صادرات ماشین آلات معادن و راهسازی را داشته باشد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=2077

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.