• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6

افتتاح طرح های اقتصادی سیرجان در سفر رییس جمهور

  • کد خبر : 8211
  • 19 آبان 1398 - 8:43
افتتاح طرح های اقتصادی سیرجان در سفر رییس جمهور

سرپرست فرمانداری سیرجان گفت: رییس جمهور به منظور افتتاح ۲ طرح صنعتی و معدنی و یک نیروگاه برق عصر روز دوشنبه ۲۰ آبان وارد سیرجان خواهد شد. محمد محمود ابادی سرپرست فرمانداری سیرجان گفت: رییس جمهور به منظور افتتاح ۲ طرح صنعتی ومعدنی و یک نیروگاه برق عصر روز دوشنبه ۲۰ آبان وارد سیرجان خواهد […]

سرپرست فرمانداری سیرجان گفت: رییس جمهور به منظور افتتاح ۲ طرح صنعتی و معدنی و یک نیروگاه برق عصر روز دوشنبه ۲۰ آبان وارد سیرجان خواهد شد.

محمد محمود ابادی سرپرست فرمانداری سیرجان گفت: رییس جمهور به منظور افتتاح ۲ طرح صنعتی ومعدنی و یک نیروگاه برق عصر روز دوشنبه ۲۰ آبان وارد سیرجان خواهد شد و در این سفر بخش آهن اسفنجی در کارخانه توسعه آهن و فولاد و همچنین کارخانه ذوب جهان فولاد سیرجان و نیروگاه ۱۶۰ مگاواتی برق مجتمع سنگ آهن گل گهر به بهره برداری خواهندرسید.

محمودآبادی افزود: پروژه کارخانه جهان فولاد با اشتغال زایی مستقیم ۷۵۰ نفر و اشتغالزایی غیر مستقیم ۲۲۵۰ نفر، با اعتبار ۲۷۵۰۰ میلیارد ریال و با ظرفیت تولید یک میلیون و ۲۰۰ هزارتن شمش فولاد در سال به بهره برداری می‌رسند.

سرپرست فرمانداری سیرجان گفت: بخش تولید آهن اسفنجی در کارخانه توسعه آهن و فولاد نیز از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در سفر روحانی است که در این کارخانه ظرفیت تولید یک و هشت دهم میلیون تن آهن اسفنجی یا محصول آماده قبل از شمش فولاد در سال تولید می‌شود و این طرح عظیم صنعتی و معدنی با سرمایه گذاری ۱۳۵۳ میلیارد تومان و با اشتغال ۲۲۰ نفر به طور مستفیم و ۸۸۰ نفر غیر مستقیم خواهد بود که این کارخانه نیز با تکیه بر توان داخل و مهندسین بومی به اتمام رسید.

وی افزود: رییس جمهور در بخشی از برنامه‌های سفر خود پروژه‌های حوزه آب و برق شهرستان را از محل نیروگاه گل گهر و به صورت ویدیو کنفرانسی افتتاح خواهد نمود.

واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی گهران سیرجان با اشتغالزایی مستقیم ۳۰ نفر و اشتغالزایی غیر مستقیم ۵۰۰ نفر، با اعتبار ۱۳۵ میلیون یورو و ظرفیت ۱۶۰ مگاوات تولید برق از جمله طرح‌هایی است که در سفر ریاست محترم رئیس جمهور به بهره برداری خواهند رسید.

شایان ذکر است که روز سه شنبه شورای اداری استان کرمان با حضور رییس جمهور و هیات همراه در کرمان برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=8211

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.