• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5
استاندار کرمان:

افراد توانمند برای انتخابات مجلس داوطلب شوند

  • کد خبر : 8543
  • 10 آذر 1398 - 10:54
افراد توانمند برای انتخابات مجلس داوطلب شوند

استاندار کرمان با اشاره به آغاز ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: از کسانی که درخود این توانایی را می بینند که قوانین خوب تنظیم کنند، دعوت می کنیم برای شرکت در انتخابات داوطلب شوند تا دست مردم نیز برای انتخاب بیشتر افراد باز باشد. به گزارش ایرنا ، محمد جواد فدایی […]

استاندار کرمان با اشاره به آغاز ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: از کسانی که درخود این توانایی را می بینند که قوانین خوب تنظیم کنند، دعوت می کنیم برای شرکت در انتخابات داوطلب شوند تا دست مردم نیز برای انتخاب بیشتر افراد باز باشد.

به گزارش ایرنا ، محمد جواد فدایی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهرستان کرمان در جمع خبرنگاران افزود: مجلس شورای اسلامی جایگاه بسیار مهمی دارد و همه مردم به اهمیت آن آگاه هستند، زیرا هرکاری در کشور برای توسعه و حل مشکلات مردم بخواهد انجام بشود، مبتنی بر قانون است.

وی با بیان اینکه مجلس قوانین کارا، مترقی و خوب تنظیم می کند و قوانین مشکلات مردم را حل می کند تصریح کرد: امیدواریم انتخاباتی قانونی، سالم و پرشور داشته باشیم و مردم با رضایتمندی در انتخابات شرکت کنند.

استاندار کرمان با اشاره به آغاز فرآیند ثبت نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی در کرمان اظهار داشت: در تمامی فرمانداری های سطح استان کرمان امکانات لازم برای ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: طبق قانون از امروز ثبت نام داوطلبان شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس در ۹ حوزه اصلی در استان کرمان و وزارت کشور آغاز شده و تا ۱۶ آذرماه ادامه دارد.

۱۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برای ۹ حوزه انتخابی استان کرمان از جمله حوزه های انتخابی اصلی بافت (بافت، رابر و ارزوئیه)، بم (بم، ریگان، فهرج و نرماشیر)، جیرفت(جیرفت و عنبرآباد)، رفسنجان(رفسنجان و انار)، زرند، (زرند و کوهبنان)، سیرجان(سیرجان و بردسیر)، شهربابک، کرمان(کرمان و راور)، کهنوج(کهنوج، منوجان، قلعه گنج، رودبار جنوب و فاریاب) انتخاب می‌شوند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=8543

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.