• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
9

افزایش ساعات کاری ادارات مالیاتی استان کرمان

  • کد خبر : 11593
  • 28 مرداد 1399 - 23:44
افزایش ساعات کاری ادارات مالیاتی استان کرمان

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان با تاکید بر اینکه روز شنبه یکم شهریورماه، آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل است، از افزایش ساعات کاری ادارات مالیاتی در روزهای باقیمانده مردادماه و همچنین روز شنبه اول شهریورماه خبر داد. “محمد سلمانی” در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: با توجه به اینکه ایام پایانی مواعد تسلیم […]

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان با تاکید بر اینکه روز شنبه یکم شهریورماه، آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل است، از افزایش ساعات کاری ادارات مالیاتی در روزهای باقیمانده مردادماه و همچنین روز شنبه اول شهریورماه خبر داد.

“محمد سلمانی” در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: با توجه به اینکه ایام پایانی مواعد تسلیم اظهارنامه مالیاتی با بیشترین حجم مراجعات مودیان و درخواست آنان برای دریافت خدمات مختلف از ادارات امور مالیاتی همراه است، رییس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور دستور افزایش ساعات کاری ادارات امور مالیاتی را با رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و پروتکل های بهداشتی در محل کار صادر کرد.

وی افزود: بر این اساس و به منظور ارایه خدمات مطلوب به مودیان محترم مالیاتی برای انجام تکالیف قانونی، به ویژه اطلاع رسانی و ارایه راهنمایی و پاسخگویی لازم در رابطه با تعیین مالیات مقطوع موضوع تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات های مستقیم وتسلیم اظهارنامه مالیاتی الکترونیکی عملکرد سال ۹۸ و نیز انجام کلیه تکالیف قانونی محوله در مهلت های قانونی، ساعات کاری ادارات امور مالیاتی در سراسر استان طی روزهای سه شنبه ۲۸ مردادماه، چهارشنبه ۲۹ مردادماه و پنجشنبه ۳۰ مردادماه از اول وقت اداری تا ساعت ۱۹ می باشد. همچنین ساعات کاری ادارات مذکور در روز جمعه ۳۱ مردادماه، از اول وقت اداری تا ساعت ۱۴ و در روز شنبه یکم شهریورماه از اول وقت اداری تا ساعت ۲۰ می باشد.

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان اظهار کرد: با توجه به اینکه ۳۱ مردادماه که آخرین مهلت مقرر قانونی برای ارایه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل در سال جاری است، مصادف با روز تعطیل (جمعه) می باشد، لذا براساس قانون، روز شنبه یکم شهریورماه، آخرین مهلت قانونی برای ارایه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی خواهد بود.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=11593
  • منبع : ایسنا

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.